این قاب محافظ گلکسی S9 و S9 پلاس، وجود دوربین دوگانه را در +S9 تایید می‌کند

این قاب محافظ گلکسی S9 و S9 پلاس، وجود دوربین دوگانه را در +S9 تایید می‌کند

به تازگی تصاویری مفهومی از یک قاب محافظ گلکسی S9 و برادر بزرگترش منتشر شده که اطلاعاتی در خصوص طراحی و نوع دوربین گوشی های جدید سامسونگ ارایه می‌دهد.

جدیدترین قاب محافظ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس توسط کمپانی Olixar طراحی شده است. به گفته‌ی شرکت طراح، کیس گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس «بسیار باریک و 100 درصد شفاف» است و همانگونه که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، کاملا بدنه گوشی ها و دکمه‌ها را می‌پوشاند.

تنها تفاوت گلکسی اس 9 و برادر بزرگترش را می‌توان در دوربین آنها دانست؛ جایی که دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس خودنمایی می‌کند. در واقع، سامسونگ علاوه بر اضافه‌کردن دوربین دوتایی به محصولات سری S خود، برای اولین بار، هردو عضو خانواده‌ی جدیدش را با ابعادی یکسان روانه بازار خواهد کرد.

بدین ترتیب، کمپانی کره‌ای در سال 2018، به جای دو مدل مشابه گلکسی S و یک مدل گلکسی Note، سه محصول پرچمدار را طراحی و تولید می‌کند؛ اما باید منتظر ماند و دید قیمت گلکسی اس 9 معمولی چه تفاوتی با نسخه‌ی پلاس آن آخواهد داشت.

این قاب محافظ گلکسی S9 و S9 پلاس، وجود دوربین دوگانه را در +S9 تایید می‌کند

گلکسی اس 9 پلاس

قاب محافظ گلکسی S9 و S9 پلاس سایر مشخصات ظاهری پرچمداران سال 2018 سامسونگ را نیز در بر دارند که البته تا حدودی قابل پیش‌بینی بودند؛ سنسور اثر انگشت به زیر دوربین منتقل شده و در سمت راست دوربین نیز فلاش LED و نشانگر ضربان قلب قرار گرفته است.

به عقیده‌ی Olixar، سامسونگ از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در اواسط ماه فوریه (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) رونمایی خواهد کرد و فروش آنها نیز به صورت رسمی از 28 فوریه (9 اسفند) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی فرق گذاشتن بین نسخه معمولی با نسخه پلاسش.با این تفاسیر باید فرق قیمت زیادیم داشته باشن