حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی S9

محل قرارگیری حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی S9 مشخص شد

دسترسی به حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی S9 در مقایسه با پرچمدار سامسونگ در سال جاری راحت‌تر است. محل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی اس 9 به تازگی مشخص شده است.

جدیترین گوشی های موبایل سامسونگ برای رقابت با میان‌رده‌های بازار موبایل در سال 2018 معرفی شدند. گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس از نظر مشخصات فنی در بالاترین سطح ممکن بوده و طراحی کاملا متفاوتی با میان‌رده‌های قبلی سامسونگ دارند. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ظاهری این دو گوشی موبایل با گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 2017، تغییر اساسی محل قرارگیری حسگر اثر انگشت است.

به خاطر استفاده از نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display، کلید فیزیکی هوم حذف شده است، به همین دلیل این سد امنیتی اکنون در پنل پشتی قرار دارد. خوشبختانه برخلاف گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8، حسگر اثر انگشت در سمت راست دوربین قرار ندارد. این قطعه فیزیکی درست در زیر دوربین دستگاه قرار داشته و به وسیله یک فلز از آن جدا شده است.

حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی S9

در گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 که دارای نمایشگرهای فوق‌العاده کشیده‌ای هستند، کاربران از محل حسگر اثر انگشت گله دارند، چرا که رساندن انگشت به آن دشوار است. حتی کاربران گلکسی اس 8 نیز با چنین مشکلی مواجه هستند.

حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی S9

محل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی S9 همانند گلکسی A8 است

بعد از انتشار عکس جدید گلکسی اس 9 سامسونگ با نمایشگر کم‌حاشیه، مجددا حدس‌هایی درباره محل قرارگیری حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی S9 زده شد، اما بعد از معرفی میان‌رده‌های جدید درباره آن اطمینان پیدا کردیم. راهکار غول کره‌ای برای حل مشکل، قرار دادن این بخش زیر دوربین است، راهکاری که در گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس نیز پیاده شده است. البته با در نظر گرفتن اندازه بزرگتر سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس شاید باز هم قرار گرفتن آن زیر دوربین باب میل کاربران نباشد.