صحبت‌های جنجالی نویسنده مشهور آمریکای در مورد وجود فرازمینی ها + ویدیو

صحبت‌های جنجالی نویسنده مشهور آمریکای در مورد وجود فرازمینی ها + ویدیو

وجود فرازمینی ها یکی از جنجال‌برانگیزترین موضوعات موردبحث در جهان بوده که به تازگی توجه یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان آمریکا را به خود جلب کرده است.

بیشتر اهالی کتاب و فیلم، نویسنده معروف بن مزریک (Ben Mezrich) را به واسطه کتاب‌های “Bringing Down the House” و “The Accidental Billionaires” که به ترتیب، مرجع ساخت فیلم‌های موفق و پرفروش «شبکه اجتماعی» و «21» بودند، می‌شناسند.

در همین رابطه،‌ موضوع بعدی که نظر مزریک را به خود جلب کرده، به موجودات فضایی و یوفوها مربوط می‌شود؛‌ این نویسنده آمریکایی یک ماه پیش در یک گردهمایی، در مورد کتاب جدیدش با نام “The 37th Parallel” و داستان‌های جالب و قانع‌کننده‌ای که در مورد آدم فضایی‌ها و برخورد این موجودات با انسان‌ها وجود دارد،‌ صحبت کرد.

صحبت‌های جنجالی نویسنده مشهور آمریکای در مورد وجود فرازمینی ها + ویدیو

تصویری از بن مزریک

مزریک در این جمع قبل از صحبت راجب وجود فرازمینی ها فرآیند نوشتن کتاب‌های قبلی‌اش را شرح داد و گفت که هرچند وقت یک‌بار، موضوعی مانند شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی و یا اتفاق‌های عجیب و شگفت‌انگیز دیگر، توجه او را به خود جلب می‌کنند.

در ادامه، صحبت‌هایی در مورد حادثه رازول در ایالت نیومکزیکو و شایعه‌های موجود در مورد پروژه‌های محرمانه ارتش آمریکا در رابطه با آدم فضایی‌ها، مطرح شد و مزریک اشاره کرد که از زمان داغ شدن موضوع وجود شکل‌های مختلف حیات در خارج از جو زمین و برخورد با فرازمینی‌ها، رفتار دولت آمریکا در مورد شواهد مختلف پیداشده در سراسر کشور و اشیا ناشناس پرنده‌ای که هر چند وقت یک‌بار، ویدیو و یا عکس‌هایی از آن‌ها منتشر می‌شود، به نوعی رمزآلود و مخفی کارانه بوده است.

همچنین،‌ اینطور که به نظر می‌رسد در دهه‌های گذشته شواهد و اسناد زیادی از سوی دولت آمریکا، در مورد وجود فرازمینی ها جمع‌آوری شده و با وجود توقف تحقیقات رسمی این کشور در مورد یوفوها، اکثر رئیس‌جمهورهایی قبلی ایالات متحده به غیر از باراک اوباما، در تلاش برای منتشر کردن این اسناد بوده‌اند.

این موارد به همراه فعالیت برخی شرکت‌های خصوصی برای یافتن موجودات فضایی و اتفاقات مرموز دیگر باعث شده تا بن مزریک به فکر تحقیق بیشتر در این زمینه بیفتد و کتاب جدید خود را به حیات بیگانه اختصاص دهد. از آنجایی هم که آثار این نویسنده، بر اساس داستان‌های واقعی هستند و تا حدودی موفقیت آن‌ها بین عموم مردم تضمین شده است، انتظار می‌رود که تازه‌ترین اثر او توجه زیادی را به خود جلب کند.

در ادامه شما را به تماشای بخشی از صحبت‌های بن مزریک در گردهمایی یک ماه پیش دعوت می‌کنیم:

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. کل این قصیه بوداره اما تعدادزیادگزارشات ازاقصی نقاط دنیا غیرواقعی بودن این قضیه رو زیرسوال میبره چه بساعلم آمارنیز به این موضوع اشاره داره

  2. س.
    به نظرم هست
    اگه نبود بحث نمیکردند
    چند هزار سیاره داخل کهکشان های دیگه هست خودمون خبر نداریم
    بلاخر داخل یکیشون هسته

  3. اخرشم پیر میشیم میمیریم هیچی نمی بینیم
    اگه هستن پس کوشن

  4. من خودم ی موجود فضایم ی سرباز تو ایرانم ما ب دستور رهبرمان روزی میاییم و صلح را بر قرار میکنیم

  5. وقتی میگن اسنادی داریم دلیل بر قطعی بودن و بودن موجودات فضایی بازم انکار میکنین میگین نیس؟؟؟؟ خودتونو گول نزنین…وقتی دارن کم کم افشا میکنن لابد چیزی هست دیگ..

  6. هر کسی حتی فک کنه که موجودات فرازمینی الان بین ما نیستن به نظرم تو عصر حجر زندگی میکنه ,دوستان خودتون رو بروز کنین و روشنفکرانه به این قضیه نگاه کنین – از 400 هزار سال پیش موجودات فرازمینی به زمین در حال رفت و آمد هستن – تازه یه مطالب و مقاله علمی بود که چند وفت پیش تو گجت نیوز خوندم که یه معدن 2 میلیون ساله از اورانیوم غنی شده تو زمین پیدا کردن که مصنوعیه و ساخت دست موجودات بیگانه هست و این نشون میده ما هیچی نمیدونیم هیچی- به نظر من هر چند هزار سال یبار زمین نابود میشه و دوباره زندگی آغاز میشه مث دوره های زمین شناختی بزرگ که هر 30 هزار سال یبار باعث انقراض میشه و همچی نابود میشه

    • یه کم به روز باش روشن باش برو قرانو توراتو انجیل بخون ببین کجا گفته هست مگه میشه باشه ولی خدا خبر نداشته باشه؟

      • خدا عقلت بده، خو تو قرآن هم اسمی از پرتقال و کیوی و آناناس و قاره آمریکا و خیلی چیزا نیومده، باید گفت اینا هم توهمه و وجود ندارن؟

      • در قرآن اومده یسبح من فی سماوات و الارض
        کلمه من برای انسان ها برده میشه و ما برای اشیا و غیره

        تسبیح می کنند خدا را مردمی در آسمان ها و زمین

        پس وجود دارند

  7. حرف هاش جالب بود و به دلم نشست

  8. شکی توی وجود فرازمینی ها نیست

    حالا هر ننه قمری بگه نیستن بحثش جداس، ولی عقلانی فکر کنیم هستن

  9. یکی از شغل های پر درامد این روزا صحبت کردن در مورد موزوع ابلهانه وجود فرا زمینی ها

  10. مگر کسی توی وجود فرازمینی ها شک داره؟؟؟؟؟

    کسی شک داره همین جا بگه تا با دلایل محکم قانعش کنم که هستن، کاملا جدی