خودروهای مینی

خودروهای مینی به زودی در بازار ایران عرضه می‌شوند

با توجه به تصاویر و اخبار منتشر شده، خودروهای مینی وارد یکی از گمرک‌های کشور شده و احتمالا به زودی توسط پرشیا خودرو در بازار ایران عرضه می‌شوند.

اخیر تصاویری از اولین محموله خودروهای مینی در یکی از گمرک‌های کشور منتشر شده و به نظر می‌رسد این خودروهای آلمانی – انگلیسی به زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد. در محموله اول سفارشی شرکت واردکننده، سه خودروی مینی کانتریمن (Mini Countryman)، مینی کلابمن (Mini Clubman) و مینی کوپر (Mini Cooper) به صورت رسمی و پس از باز شدن ثبت سفارش خودروهای وارداتی در بازار ایران عرضه می‌شوند.

خودروهای مینی

در حال حاضر شرکت بی ام و آلمان سهم عمده شرکت خودروسازی انگلیسی MINI را در اختیار دارد و در محصولات این برند از فناوری کمپانی BMW استفاده شده است. به نظر می‌رسد خودروهای مینی کانتریمن و کلابمن در نسخه‌های دو دیفرانسیل و با پیشرانه‌های تویین توربو  وارد کشور می‌شوند. پیشرانه 1.5 بنزینی این خودروها، قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر را در اختیار قرار می‌دهند و پیشرانه 2 لیتری نیز قادر به تولید قدرت 189 اسب بخار و گشتاور 281 نیوتن‌متر است. همچنین گیربکس این خودروها از نوع 8 سرعته اتوماتیک خواهد بود که در محصولات بی ام و نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خودروهای مینی

از جمله امکاناتی که در نسخه‌های مختلف خودروهای مینی کوپر، کانتریمن و کلابمن دیده می‌شود می‌توان به تودوزی چرمی، نورپردازی داخلی، صفحه نمایش، کامپیوتر سفری، دنده پشت فرمان، استارت دکمه‌ای، سقف پانارومیک، صندلی‌های جلوی برقی، سیستم تهویه دوگانه، حافظه صندلی راننده، رادار خطی، رادار نقاط کور، سنسور نور و باران، چرخش چراغ جلو در پیچ‌ها، فرمان الکتریکی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سنسور باد تایرها، درب صندوق عقب برقی، سنسور جلو و عقب، دوربین دید عقب، هدآپ، ترمز اضطراری خودکار، ترمز پارک برقی و تنظیم حالت‌های مختلف رانندگی اشاره کرد.

خودروهای مینی

هنوز مشخص نیست چه شرکتی واردات خودروهای مینی را در اختیار گرفته، اما خبرهایی منتشر شده مبنی بر این که این خودروها توسط شرکت پرشیا خودرو وارد بازار ایران خواهد شد. پرشیا خودرو سال‌ها مسئولیت واردات و فروش و خدمات پس از فروش محصولات بی ام و را بر عهده داشت. احتمالا فروش این خودروها در سال آینده در ایران آغاز می‌شود.

گالری عکس های خودروهای مینی در گمرک ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشین انگلیسی قیمتشم انگلیسیه بالای ۷۰۰ قیمت میخوره این تفلکی

  2. اگر قیمتش هم مینی باشد، ارزش جایگزین کردن دارد