رنو فلوئنس الکتریکی 2018

رنو فلوئنس الکتریکی 2018 معرفی شد؛ محدوده پیمایش بیش از 200 کیلومتری

شرکت رنو از نسخه به‌روزشده رنو فلوئنس الکتریکی (Renault Fluence) همراه با یک باتری بزرگ‌تر و محدوده پیمایش 213 کیلومتری پرده برداری کرد.

در حالی که امسال آلودگی هوا در سراسر جهان به اوج خود رسیده است، بسیاری از کشورها تصمیم گرفته‌اند با هدف کاهش آلودگی‌ها، میزان انتشار آلاینده ها، گازهای گلخانه‌ای و به طبع حفظ هر چه بهتر محیط زیست کره زمین با اختصاص یارانه به خودروسازان، تولید خودروهای تمام الکتریکی را افزایش دهند.

اتومبیل های پاک روز به روز از محبوبیت بیشتری نزد مشتریان برخوردار می‌شوند و همین قضیه باعث شده تا خودروسازان بزرگ رقابت جدی را در این حوزه با یکدیگر آغاز کنند. اینک رقابت اصلی بر سر طراحی و محدوده پیمایش اتومبیل های الکتریکی است.

رنو فلوئنس الکتریکی 2018

رنو، یکی از این خودروسازان است که چند سالی است در زمینه تولید خودروهای الکتریکی فعالیت می‌کند. رنو فلوئنس ، نام یک سدان سایز متوسط ساخته شده بر پایه مدل مگان است که سال 2009 معرفی شد. این شرکت از سال 2013 اقدام به عرضه نسخه الکتریکی خودرو فلوئنس با پسوند ZE کرد که متاسفانه از باتری کوچک و محدوده پیمایش بسیار محدودی بهره می‌برد.

افزایش محدوده پیمایش رنو فلوئنس الکتریکی

حال رنو تصمیم گرفته تا خودرو رنو فلوئنس الکتریکی خودش را به‌روزرسانی کرده و به جای یک باتری 22 کیلوواتی، در زیر کاپوت آن از یک باتری با ظرفیت بیشتر 36 کیلووات ساخت استفاده کند. نسخه ارتقا یافته رنو فلوئنس الکتریکی که قرار است از سال 2018 میلادی روانه بازارهای جهانی شود، می‌تواند با هر بار شارژ محدوده پیمایش 213 کیلومتری را در اختیار سرنشینانش قرار دهد. البته این باتری بزرگ‌تر، به لطف استفاده از تکنولوژی مدرنی که در ساخت آن اعمال شده، تاثیر زیادی را قرار نیست بر روی وزن خودرو داشته باشد.

نسخه جدید رنو فلوئنس الکتریکی چندی پیش در نمایشگاه خودرو Future Auto Expo کره جنوبی در معرض دید همگان قرار گرفت. به گفته محققان کره‌ای، این خودرو می‌تواند با هر بار شارژ مصرف 5 روز یک خانوار برای سفرهای روزانه درون شهریشان را تامین کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*