شکایت تپسی از اسنپ

شکایت تپسی از اسنپ در شورای رقابت بررسی می‌شود؛ دلیل شکایت چیست؟

اعضای شورای رقابت در جلسه اخیر خود به پرونده شکایت تپسی از اسنپ رسیدگی کردند. اما دلیل شکایت این سرویس تاکسی آنلاین از رقیب خود چه بوده است؟

در سی‌صد و هجدهمین دستور جلسه شورای رقابت، بحث سرویس‌های تاکسی آنلاین مورد بررسی قرار گرفت و اعضای این شورا موضوع شکایت تپسی از اسنپ را پیگیری کردند.

موضوع شکایت تپسی از اسنپ

طبق اخبار منتشر شده، علت شکایت تپسی از اسنپ ، محدود کردن رانندگان و مجبور کردن آن‌ها به استفاده انحصاری از خدمات اسنپ بوده است. مدیران تپسی ادعا می‌کنند که شرکت رقیب یعنی اسنپ به رانندگان خود این اجازه را نمی‌دهد تا به صورت دلخواه از سرویس‌های تاکسی آنلاین استفاده کنند. ظاهرا مدیران اسنپ به گوشی رانندگان خود دسترسی داشته و اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی آن‌ها را مشاهده می‌کنند. یعنی اگر یک راننده بخواهد به صورت همزمان از چند اپلیکیشن تاکسی آنلاین استفاده کند باید حداقل دو گوشی داشته باشد تا از چشم مسئولان اسنپ دور بماند.

در حال حاضر، شورای رقابت که وظیفه برقرار کردن شرایط رقابتی در بازار اقتصادی کشور را بر عهده دارد، به این پرونده ورود کرده و موضوع این شکایت را پیگیری می‌کند. باید منتظر نتیجه تصمیم‌گیری این شورا و سرانجام ماجرای اختلاف این دو سرویس تاکسی آنلاین بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلک بازیه همش باید جفتشونو جمع کنن
    قیمت اژانسو رسوندن به تاکسی خطی مسخرشو در اوردن

    • معنی رقابت در اقتصاد آزاد همینه!
      عرضه و تقاضا توسط مشتری و فروشنده به صورت خودکار تنظیم میشه..
      یعنی اگر قیمت خیلی پایین باشه میلی برای راننده نمیمونه که کار کنه و اگر بالاباشه کسی درخواست نمیده..
      به همین سادگی ….