ربات

در آینده تنها سه شغل از وجود ربات ها در امان خواهند بود!

ربات ها توانایی کار در اکثر مشاغل را دارند؛ در حال حاضر تنها سه شغل وجود دارد که برای حضور رباتها در آن نیاز به زمان و تکنولوژِی بیشتری وجود دارد. در ادامه با معرفی این سه شغل همراه ما باشید.یکی از متخصصین حوزه هوش مصنوعی اعلام کرد: در آینده مشاغل زیادی توسط ربات‌‌ها انجام می‌شود و صاحبان تمام مشاغل با خطر از دست دادن شغل خود روبرو هستند. لوله کش، برقکار و پرستار تنها مشاغلی هستند که فعلا می‌توانند در شغل قبلی خود کار کنند.

نویسنده آمریکایی، مارتین فورد در کتاب پرفروش خود راجع به ربات ها، هشدار داده که در آینده نزدیک انسانها در هیچ زمینه ای قادر به رقابت با ماشین آلات نخواهند بود.

نایب رئیس حزب کارگر انگلیس، تام واتسون اعلام کرد رباتها تضمینی برای آینده شغلی این کشور هستند زیرا مردم انگلیس کارهایی معمول و خسته کننده انجام می‌دهند.

ربات

فورد در جدید ترین کتاب خود “ظهور ربات ها: فناوری و عوارض ناشی از آینده بدون شغل” هشدار داده که انسانها نمی توانند در رابطه با انقلاب هوش مصنوعی خشنود باشند.

او در گفتگویی با دیلی استار آنلاین اعلام کرده، مردم تنها در مشاغلی در امان هستند که در آن مهارت هایی مانند هماهنگی دست، چشم و انعطاف پذیری وجود دارد؛ پس باید به فکر شغل هایی مانند لوله کشی و برقکاری باشیم همچنین شغل پرستاری با توجه به لزوم مراقبت و همدلی با بیمار که یک شغل خلاقانه است، فعلا برای مدت طولانی تری از حضور رباتها در امان است.

ربات

واتسون همچنین اعلام کرد، گاهی اوقات ممکن است حس کنیم ما در حال آماده شدن برای دنیایی هستیم که در آن الگوریتم ها، هوش مصنوعی و اتوماسیون جای کار سخت و انسانی را خواهد گرفت و تمامی ابعاد، جامعه و اقتصاد ما را تشکیل می دهند و این چشم اندازی ترسناک برای آینده است.

واتسون گفت با محول کردن وظایف معمول و خسته کننده به ماشین آلات قرن بیست و یکم، وقت انسان ها برای کارهایی با مزایای اقتصادی بالا آزاد خواهد شد. او همچنین افزود مردم از حضور رباتها در آینده ترس نداشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کم از انسان میکشیم اینم از روبوت

  2. کلا در آینده ای نه چندان دور رباط همه کاره میشه?

  3. 1- تولید واقعی، تولید طبیعی است
    2- استقلال واقعی، تولید طبیعی است
    3- تولید طبیعی، همیشگی است