هواوی پی 11 با یک دوربین پیشرفته

هواوی پی 11 با تکنولوژی تشخیص چهره پیشرفته خود به جنگ TrueDepth اپل می‌رود

هواوی قصد دارد دوربین پیشرفته‌ی Point Cloud Depth Camera خود را برای جنگ با سیستم TrueDepth به گوشی هواوی پی 11 (Huawei P11) اضافه کند. بدین ترتیب قاب جلویی پرچمدار جدید هواوی شبیه به آیفون ایکس خواهد شد.

اوایل این ماه تصاویری تبلیغاتی احتمالی گوشی هواوی پی 11 در خروجی سایت‌ها قرار گرفت که نشان می‌داد این گوشی به یک سیستم دوربین سه گانه با یک رزولوشن غول آسا مجهز است. پس از آن، گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد پرچمدار جدید هواوی از ظاهری شبیه به آیفون ایکس اپل (با توجه به تکه بریده شده بالایی نمایشگر آن) برخوردار خواهد بود و به یک سیستم نظیر سیستم دوربین TrueDepth اپل تجهیز می شود.

میزبانی هواوی پی 11 از دوربین Point Cloud Depth Camera

در رویداد معرفی گوشی های آنر 7 ایکس و آنر ویوو 10 ، هواوی از یک دوربین سه بعدی جدید به نم “Point Cloud Depth Camera” پرده برداشت. این تکنولوژی جدید به عنوان یک دیوایس جانبی متصل شونده به گوشی هواوی میت 10 وصل می‌شد، اما یک وب‌سایت تکنولوژی ایتالیایی ادعا کرده است که هواوی قصد دارد این سیستم دوربین را به صورت پیشفرض در داخل گوشی هواوی پی 11 سال آینده خود قرار دهد.

هواوی پی 11 با یک دوربین پیشرفته

در ویدیوی زیر،‌ متیو لئون (Mattew Leone)، یکی از مهندسان فعال در کمپانی آنر عملکرد این دوربین را همراه با یک اسکن سه بعدی سریع از چهره‌ی خود به تصویر می‌کشد که با توجه به روند سریع آن، نتایج قابل قبولی به دست آمده است. دوربین سه بعدی هواوی برخلاف دوربین TrueDepth اپل یک دیوایس مادون سرخ نزدیک است که یک شبکه نور ساخته شده از هزاران نقاط روی چهره کاربران، به منظور تعیین شکل آن را تشکیل می‌دهد.

 

اگر بالای نمایشگر هواوی پی 11 نیز درست همانند آیفون ایکس اپل تکه‌ی بریده شده‌ای داشته باشد، بدین صورت هواوی می‌تواند از دوربین جدید خود در آن قسمت و به جای دوربین سلفی گوشی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال تا زمان معرفی رسمی این گوشی فاصله زیادی است و ما نمی‌توانیم به طور قطع در این مورد صحبت کنیم. در رقابت با آیفون ایکس، کمپانی ال جی نیز مشغول کار بر روی یک اسکنر عنبیه چشم و دوربین جلوی یکپارچه است،‌ اما هنوز ما عملکرد این مجموعه را بر روی یک گوشی هوشمند ندیده‌ایم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خیلی خوبه که هواوی هم جز قدرت های بازار موبایل شد

  2. عمرا اگه لنگشو پیدا کنی،هر جوری خاستی با دوربینش تا کنی
    زکی خیال باطل اخرش میشه یه کپی داغون از ایفون

  3. خو همینو رو میت ده میزاشت