بکاپ گرفتن از اس ام اس ها

بکاپ گرفتن از اس ام اس ها در اندروید با دو اپلیکیشن کاربردی

بکاپ گرفتن از اس ام اس ها در گوشی های اندرویدی و بازگردانی آنها، امری آسان است. در ادامه دو اپلیکیشن مخصوص پشتیبان گیری از پیامک ها را معرفی می‌کنیم.

اس ام اس ها اهمیت زیادی برای عموم کاربران داشته و ممکن است با انجام کارهای مختلفی همچون تعویض گوشی، خراب شدن و یا بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه، پیامک‌های ارسال‌شده پاک شوند. اینجاست که نقش اپلیکیشن های مخصوص بکاپ گرفتن از اس ام اس ها پررنگ می‌شود.

برای استفاده از این نرم افزارها نیازی به روت کردن دستگاه نبوده و کاربران به سادگی می‌توانند از آنها استفاده کنند. در ادامه، دو مورد از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای انجام این کار را معرفی خواهیم کرد.

SMS Backup & Restore

SMS Backup & Restore یکی از اپلیکیشن های محبوبی‌ست که توسط Carbonite توسعه داده شده و هم‌چنان به‌روز می‌شود.

بکاپ گرفتن از اس ام اس ها

برای بکاپ گرفتن از اس ام اس ها ، ابتدا اپلیکیشن را از طریق این لینک دانلود کرده و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن را نصب و اجرا کنید.
  • پس از ورود، گزینه‌های ساده‌ای همچون بکاپ (Backup)، بازگرداندن (Restore)، انتقال (Transfer)، مشاهده بکاپ‌ها (View Backups) و مدیریت فضا (Manage Space) دیده می‌شود که باید گزینه اول را انتخاب کرد.
  • در مرحله ساخت بکاپ، اطلاعات مختلفی از جمله نام آن با فرمت XML پیش روی شما قرار می‌گیرد که در صورت تمایل، تغییر آن امکان‌پذیر است.
  • در حالتی که فقط می‌خواهید از گفتگوهای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، Selected Conversations Only را انتخاب کنید؛ در غیر این صورت، حالت پیش‌فرض را تغییر ندهید. برای تغییر محل ذخیره شدن فایل نیز باید علامت چرخ دنده را لمس کرد.
  • بعد از اعمال تنظیمات مورد نظر، با انتخاب Backup Now، عملیات پشتیبان گیری از پیامک ها آغاز می‌شود.

بعد از بکاپ گرفتن از اس ام اس ها ، حالا نوبت به بازگرداندن آنها می‌رسد. بدین منظور، گزینه Restore را انتخاب کرده و محلی که فایل مربوطه را ذخیره کرده‌اید، انتخاب کنید تا عملیات تکمیل شود.

بکاپ گرفتن از اس ام اس ها

پیشنهاد می‌کنیم هنگام تهیه نسخه پشتیبان، فایل نهایی را روی شبکه ابری ذخیره کنید تا در صورت تعویض دستگاه و استفاده از یک گوشی جدید، امکان بازگردانی آسان پیامک‌ها وجود داشته باشد.

Super Backup & Restore

اپلیکیشن پیش رو با توانایی پشتیبان‌گیری از طیف وسیعی از اطلاعات، یکی از بهترین‌هاست. برای شروع، ابتدا آن را از طریق این لینک دانلود کنید.

بکاپ گرفتن از اس ام اس ها

  • بعد از نصب اپلیکیشن، در منوی اصلی، گزینه‌های متعددی برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات وجود دارد که برای این آموزش، ما SMS را انتخاب می‌کنیم.
  • در مرحله بعد، گزینه Backup را انتخاب کرده و سپس نام آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.
  • بعد از اتمام عملیات، سوالی مبنی بر ذخیره آن در سرویس شبکه‌های ابری موجود یا ارسال از طریق ایمیل پرسیده خواهد شد.

برای بازگرداندن اطلاعات ذخیره شده، کافی‌ست بعد از باز کردن نرم افزار و انتخاب SMS، گزینه Restore را لمس و فایل مربوطه را انتخاب کنید.

بکاپ گرفتن از اس ام اس ها

در این نرم افزار، امکان ورود به حساب کاربری سرویس شبکه ابری و بازگردانی مستقیم وجود ندارد. در عوض، باید فایل بکاپ را به صورت دستی از سرویس شبکه ابری به حافظه داخلی دستگاه منتقل کرده و از آن استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط برای موبایلهای روت . کسی که موبایلش روت نیست بدردش نمیخوره