مشعل المپیک زمستانی

مشعل المپیک زمستانی در کره جنوبی توسط نمایندگان ایرانی با حمایت سامسونگ حمل شد

مشعل المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی در روزهای گذشته توسط 10 نفر از نمایندگان ایرانی که با حمایت سامسونگ به کره رفته بودند، حمل شد.

نمایندگان ایران در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ با حضور در مسیر این مشعل در شهر آسان کره‌جنوبی، آن را حمل کردند. تیمی 10 نفره از نمایندگان ایران که با پرچمداری بهرام رادان، بازیگر برجسته کشورمان و حمایت شرکت سامسونگ موبایل به مراسم حمل مشعل المپیک اعزام شده بودند دیروز و امروز طبق برنامه‌ریزی تعیین شده مشعل را حمل کردند.

مشعل المپیک زمستانی

دیروز و به عنوان اولین ایرانی، فروغ عباسی عضو تیم زنان اسکی آلپاین کشورمان که سابقه حضور در مسابقات المپیک زمستانی را هم در کارنامه خود دارد این مشعل را حمل کرد. او صبح روز شنبه مشعل المپیک زمستانی را از مارگارت گرانت هرچ، ورزشکار اهل آفریقای جنوبی تحویل گرفته و برای مسافت 200 متر در شهر آسان کره جنوبی حمل کرد. در انتهای این مسیر نیز او مشعل را به ورزشکاری از لبنان تحویل داد.

وی که اکنون در حال تلاش برای کسب سهمیه حضور در المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ است پس از حمل مشعل گفت امیدوارم در آینده نزدیک به عنوان ورزشکار به کره‌جنوبی برگردم و بتوانم در المپیک زمستانی شرکت کنم.

امروز و در ادامه این مراسم نیز 9 نماینده دیگر به ترتیب مشعل را هر کدام برای مسافت 200 متر حمل کردند و به این ترتیب حضور نمایندگان ایران در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی به اتمام رسید. حسن میرزاحسینی، عضو تیم ملی اسکی و سنگ‌نوردی جانبازان و معلولین ایران، اولین نفری بود که امروز و به نمایندگی از کشورمان این مشعل را حمل کرد. طبق برنامه‌ریزی مسئولان قرار بود او با استفاده از یک پای مصنوعی مشعل را حمل کند اما میرزاحسینی ترجیح داد با استفاده از عصا این کار را انجام دهد. میرزاحسینی درباره دلیل کار خود گفت:

دوست دارم این پیام را منتقل کنم که معلولیت نباید باعث شود که فرد از حضور در جامعه محروم شود. همه معلولان باید با شجاعت کامل در جامعه و در میان مردم حضور داشته باشند.

مشعل المپیک زمستانی

علیرضا توسلی مدیر سامسونگ موبایل ایران درباره حضور این گروه در مراسم حمل مشعل المپیک گفت:

امروز روز بسیار مهمی برای گروه ایرانی است که همراه و در کنار سامسونگ در اینجا حضور پیدا کردند و مشعل المپیک زمستانی را به نمایندگی از تمامی مردم ایران حمل خواهند کرد.

هشت نماینده دیگر ایران نیز به صورت پیوسته و در یک بخش مشعل المپیک را حمل کردند. در این بخش عظیم قیچی ساز اولین نفری بود که مشعل المپیک را حمل کرد. او تنها هیمالیانورد ایرانی است که توانسته به هر چهارده قله هشت هزار متری صعود کند.

دیگر اعضای تیم ایران که با پرچمداری بهرام رادان، بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان به این مراسم رفته‌اند، عبارتند از سیروس انتخابی (فعال محیط زیست)، رضا عابدینی (فعال اجتماعی)، بهناز شفیعی (اولین دختر موتور ریس سوار و قهرمان اولین مسابقه رسمی موتور سواری ایران)، سارا داستان (از اعضای فعال انجمن ام اس ایران)، هلیا باغبانی (نخستین دختر ایرانی که در سن بیست سالگی عنوان خلبان دوم را دریافت کرده است) و هایده شیرزادی (کارآفرین و فعال محیط زیست ایرانی).

مشعل المپیک زمستانی

حضور تک تک این نمایندگان در روند حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 با شور و هیجان و در مواردی با واکنش‌های احساسی همراه بود. از جمله سارا داستان که در زمان حمل مشعل المپیک اعلام کرد می‌خواهم نشان دهم که ام اس ناتوانی نیست و من با توانایی کامل می‌توانم این مشعل را حمل کنم.

پیش از آغاز مراسم حمل مشعل توسط نمایندگان ایران، مسعود فیاضی مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ با اشاره به تعداد زیاد نمایندگان کشورمان گفت:

ایران در میان کشورهای منطقه بیشترین نماینده را در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی داشت. سامسونگ در کمپینی جهانی افرادی را از سراسر جهان برای حمل مشعل به اینجا دعوت کرد که نماد روحیه انجام کارهای ظاهرا ناممکن بوده‌اند. روحیه‌ای که با شعار «آنچه را نمی‌توانی، انجام بده»، در این کمپین هم‌خوانی داشت.

بهرام رادان نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم و با اشاره به سرگذشت‌ الهام‌بخش و جذاب دیگر اعضای گروه گفت امیدوارم بتوانیم نمایندگان خوبی برای مردم ایران باشیم. اعضای حاضر در این گروه هرکدام کارهای بزرگی کرده‌اند و می‌توانند الهام‌بخش بسیاری از مردم باشند.

حضور این بازیگر محبوب کشورمان در مراسم حمل مشعل با استقبال خبرنگاران و رسانه‌های حاضر مواجه شد. به صورتی که پس از رسیدن مشعل به دست رادان مراسم برای مدتی متوقف شد تا خبرنگاران امکان گرفتن عکس از او را پیدا کنند. رادان مشعل را از هلیا باغبانی دریافت کرد و پس از حمل آن در مسافت 200 متر تعیین شده، آن را به هایده شیرازی دیگر نماینده کشورمان تحویل داد.

مشعل المپیک زمستانی

رضا عابدینی آخرین نفر از این تیم بود که مشعل را در مسافت تعیین شده حمل کرد. به این ترتیب کار حضور این تیم در مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 بعد از حمل توسط تک‌تک اعضای تیم به پایان رسید.

کمپین سامسونگ برای حمل مشعل المپیک زمستانی 2018

سامسونگ به عنوان یکی از حامیان اصلی بازی‌های المپیک زمستانی 2018 کار انتخاب 1500 نفر از حمل کنندگان مشعل المپیک را بر عهده داشت. به همین منظور کمپینی بزرگ برگرفته از روح المپیک در سرتاسر جهان راه‌اندازی شد تا شخصیت‌هایی الهام‌بخش و موثر در هر جامعه به عنوان یکی از 7500 نفر حمل کننده مشعل المپیک زمستانی انتخاب شوند.

سامسونگ ایران نیز طی فراخوانی از تمامی علاقه‌مندان دعوت کرد دلایل خود برای حضور در مراسم حمل مشعل المپیک را به این شرکت اعلام کند. نهایتا از میان هزاران درخواست دریافت شده 6 نفر توسط هیات داوران انتخاب شدند. همچنین سه نفر نیز به دلیل فعالیت‌های برجسته اجتماعی و زیست محیطی به صورت مستقیم توسط این شرکت برای حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 دعوت شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*