عکس محافظ صفحه گلکسی اس 9

عکس محافظ صفحه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دوباره لو رفت

یکبار دیگر، عکس محافظ صفحه گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) منتشر شد. آیا اندازه حاشیه‌های صفحه در این گوشی ها تغییر کرده است؟

بعد از عرضه محصولات رده بالای سامسونگ با نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display، حالا کاربران در انتظار نسل جدید این تلفن های هوشمند با حاشیه‌ای کمتر از قبل هستند. اما عکس محافظ صفحه گلکسی اس 9 و نسخه بزرگ‌تر این موبایل که اخیرا توسط منابع چینی لو رفته، خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد امسال، مهندسان سامسونگ روی بخش سخت افزاری متمرکز شده و از طراحی مشابه پرچمدارن سال 2017 استفاده خواهند کرد. به همین جهت در این محافظ‌های شیشه‌ای، مثل گذشته روزنه‌هایی برای دوربین جلویی و اسکنر عنبیه چشم در بخش راستی و سنسورهای مجاورت و ال ای دی تشخیص عنبیه چشم در سمت چپ ایجاد شده و بر خلاف مدل 2018 گلکسی A8، خبری از دوربین دوگانه سلفی نخواهد بود. هرچند، ممکن است این‌بار دقت سنسور دوربین جلویی افزایش پیدا کند. به علاوه، سال آینده حاشیه‌های صفحه کمتر نخواهند شد که در نتیجه آن، نسبت صفحه به پنل جلویی تقریبا ثابت باقی می‌ماند. این در حالی‌ست که اطلاعات قبلی از کاهش 0.1 میلی‌متری حاشیه‌ها خبر داشتند.

انتظار می‌رود گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس با تراشه اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی شوند.

عکس محافظ صفحه گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر خوشحالم که دوماه پیش اس۸ پلاس گرفتم و منتظر اس۹ پلاس نموندم :)))))