دستگاه منعطف مایکروسافت

گجت منعطف مایکروسافت احتمالا همان سرفیس فون خواهد بود

سرفیس فون (Surface Phone) گوشی موبایل مایکروسافت است که از مدتی قبلی، شایعاتی پیرامون احتمال عرضه آن شنیده می‌شود. بعید نیست تصاویر اخیر درباره دستگاه منعطف مایکروسافت مربوط به سرفیس فون باشد.

محصولات سری Surface مایکروسافت جزو بهترین‌های بازار بوده و کاربران استقبال فوق‌العاده خوبی از آن‌ها طی سال‌های اخیر داشته‌اند. مایکروسافت می‌تواند از این محبوبیت استفاده کرده و با عرضه یک گوشی موبایل تحت همین سری، فروش خوبی را تجربه کند.

چندی پیش تصاویری منتصب به تبلت تاشونده مایکروسافت منتشر شد. از آنجایی که این تصاویر کمی گنگ بودند، سوالات زیادی برای کاربران بی‌جواب باقی ماند. به عنوان نمونه کاربران هنوز نمی‌دانند آیا این تبلتی تک نمایشگر است که به تبلتی بزرگتر با دو صفحه نمایش تبدیل می‌شود و یا اینکه دستگاه منعطف مایکروسافت ، در واقع تبلتی است که به یک گوشی هوشمند تبدیل خواهد شد.

دستگاه منعطف مایکروسافت

امکان برقراری تماس یکی از قابلیت‌های دستگاه منعطف مایکروسافت است

طبق گزارش‌های پشین، امکان برقرار تماس صوتی یکی از قابلیت‌های دستگاه منعطف مایکروسافت است. بر اساس توییت کاربر دارای نام Walking Cat در توییتر که اطلاعات زیادی درباره دستگاه‌های ویندوزی فاش می‌کند، یک لینک متصل به لیست چندین اپلیکیشن درون ویندوز استور به تازگی فاش شده است. این برنامه‌ها در یک دسته‌بندی با برچسب windows-8828080 قرار دارند. بنابر گفته‌های Walking Cat، این عدد با پروژه اندرومدا مرتبط است، پروژه‌ای که طی آن نسخه‌ای مخصوص از ویندوز 10 برای استفاده بر روی یک دستگاه منعطف توسعه پیدا می‌کند.

برخی از این اپلیکیشن‌ها مخصوص گوشی هوشمند هستند، پس احتمالا، دستگاه منعطف مایکروسافت بعد از تا شدن شبیه به یک گوشی هوشمند خواهد شد.

دستگاه منعطف مایکروسافت

بعید نیست چنین پتنتی هیچ‌گاه تبدیل به محصولی تجاری نشود. مایکروسافت پیشتر نیز دستگاهی با نام سرفیس مینی توسعه داده بود، اما پیش از فرارسیدن زمان معرفی، پروژه به طور کامل کنسل شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*