طراحی گوشی هواوی پی 11

در طراحی گوشی هواوی پی 11 از آیفون 10 الهام گرفته می‌شود

طراحی گوشی هواوی پی 11 (Huawei P11) همانند دو مدل قبلی این سری خارق‌العاده و شاهکار خواهد بود. طبق پیش‌بینی‌ها، در طراحی گوشی هواوی P11 از پرچمدار اپل الگوبرداری می‌شود.

هواوی از یک نظر در مقایسه با سایر شرکت‌ها، روال بسیار آسان‌تری برای معرفی یک گوشی موبایل و مخصوصا یک پرچمدار دارد. به عنوان نمونه، اکنون تمامی گوشی‌سازان در تلاش هستند بخشی از سهم خط تولید تراشه اسنپدراگون 845 را از آن خود کنند تا بلکه هر چه زودتر خط تولید پرچمدارانشان را راه بیندازند، اما هواوی جزو معدود شرکت‌هایی است که از چیپست‌های موبایل ساخت دست خود استفاده می‌کند. به همین دلیل برای تولید و عرضه پرچمدارانش در تنگنا قرار ندارد.

طبق روال پیشین، نخستین پرچمدار برترین گوشی‌ساز چینی از سری P معرفی شده و همانند سال گذشته، در کنگره جهانی موبایل که احتمالا در روز بیست و ششم فوریه (هفتم اسفند) آغاز می‌شود رونمایی خواهد شد. تنها چیزی که اکنون پیرامون هواوی پی 11 از آن مطمئن هستیم، استفاده از جدیدترین تراشه دارای واحد هوش مصنوعی این شرکت یعنی کایرین 970 در آن است. اما به تازگی به اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی و طراحی گوشی هواوی پی 11 پی برده‌ایم.

طراحی گوشی هواوی پی 11

طراحی گوشی هواوی پی 11 همانند محصولات پیشین سری P استثنایی خواهد بود

بر اساس جدیدترین رندرهای این مدل، سبک طراحی گوشی هواوی پی 11 شبیه به آیفون ایکس خواهد بود. بدون شک اپل پیشتر حق اختراع‌هایی را پیرامون سبک طراحی پرچمدار سال 2017 خود ثبت کرده است، اما از طرفی دیگر، هواوی پتنت نمایشگر FullView Display را به ثبت رسانده است، نمایشگری که بدون حاشیه بوده و می‌توان با کمی تغییر، آن را حتی زیباتر از صفحه نمایش آیفون ایکس کرد. علاوه بر نحوه طراحی گوشی هواوی پی 11 ، به تازگی اخباری پیرامون سایر مشخصات فنی آن شنیده‌ایم. همانند پرچمداران اخیر این شرکت، در P11 از لنزهای لایکا استفاده می‌شود، اما در پرچمدار سال 2018، تغییری خارق‌العاده اتفاق خواهد افتاد. دوربین هواوی پی 11 از نوع سه‌‌گانه بوده و رزولوشن آن 40 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است! همچنین دوربین سلفی آن دارای یک سنسور 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

استفاده از تراشه فوق‌العاده قدرتمند و خارق‌العاده کایرین 970، داشتن دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی و از همه مهمتر، پیروی از سبک طراحی محصولات پیشین سری P هواوی همرا با الگوبرداری از طراحی آیفون ایکس، پی 11 را تبدیل به گوشی موبایلی بی‌رقیب خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. طراحیش خیلی خیره کننده هست به نظر من

  2. مرگ بر هیچی ندار های بی اصلو نسب

  3. همون بنجل ساز سابق خر همون خر پالونش عوض شده

  4. اااووووففففف،دم هواوی گرم