مقایسه سرعت آیفون 10

مقایسه سرعت آیفون 10 با ریزر فون و وان پلاس 5 تی (ویدیو)

در مقایسه سرعت آیفون 10 (Apple iPhone X) با ریزر فون (Razer Phone) و وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T)، تصور می‌کنید کدام‌یک از این پرچمداران عملکرد بهتری دارند؟

صفحه نمایش، پردازنده، دوربین و اندازه دستگاه از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب تلفن هوشمند هستند. اگرچه بسیاری از پرچمداران امروزی با حافظه رم بالا به فروش می‌رسند، اما ویدیوی جدید PhoneBuff، اهمیت بسیار بالای این قطعه و تاثیر آن بر پردازش محتوا را نشان می‌دهد.

از نظر فنی، تفاوت‌های زیادی میان این گوشی های هوشمند وجود داشته و آیفون ایکس با 3 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این در حالی‌ست که وان پلاس 5T و زیرر فون به 8 گیگابایت رم مجهز شده‌اند. به علاوه، گوشی مخصوص بازی ریزر با نمایشگر 120 هرتز توسعه پیدا کرده است.

در راند اول، آیفون ایکس در مدت زمان یک دقیقه و 17 ثانیه، رقبای خود را مغلوب کرده و وان پلاس 5 تی با اختلافی ناچیز و ثبت زمان یک دقیقه و 19 ثانیه، در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. گوشی گیمینگ ریزر نیز با کمی تاخیر، این تست را در زمان یک دقیقه و 29 ثانیه پشت سر می‌گذارد. اما بخش دوم که به اجرای هم‌زمان چندین اپلیکیشن و مالتی تسکینگ مربوط می‌شود، نقش 8 گیگابایت رم را مشخص می‌کند.

در راند دوم، وان پلاس 5 تی در مدت زمان 26 ثانیه و ریزر فون در مدت زمان 30 ثانیه، تمام اپلیکیشن ها را بعد از اجرا شدن، مجددا باز کرده و در جایگاه اول و دوم قرار می‌گیرند. اما آیفون X با حافظه رم کمتر، 54 ثانیه طول می‌کشد تا بخش دوم آزمایش را به آخر برساند که بیش از دو برابر زمان وان پلاس 5 تی است.

اما آیا کاربران به این میزان حافظه رم نیاز دارند؟ در ادامه می‌توانید ویدیوی مقایسه سرعت آیفون 10 با این پرچمداران قدرتمند را تماشا کنید.

مقایسه سرعت آیفون 10 با گوشی های وان پلاس و ریزر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازم ایفون پیشتاز