میزان فروش آیفون 10

میزان فروش آیفون 10 اکنون طبق انتظار اپل نیست

میزان فروش آیفون 10 آن طور که اپل انتظار داشت پیش نرفت. آیفون ایکس جدیدترین پرچمدار اپل و بهترین گوشی آی او اسی تا به امروز است، اما استقبال از این گوشی انقلابی در حال حاضر همانند روزهای اول بالا نیست.

آیفون ایکس پرچمدار سال 2017 اپل بوده و علاوه بر آن، پرچمدار تمامی دستگاه‌های موبایلی است که اپل از زمان شروع فعالیت خود عرضه کرده است. شرکت سازنده مدعی است از چند سال قبل در حال توسعه این گوشی موبایل بوده است. در ابتدا استقبال از آن بسیار خوب بود و برخلاف انتظار، قیمت هزار دلاری پرچمدار اپل سبب کاهش میزان فروش آیفون 10 نشد، اما با گذشت مدت زمانی کوتاه، وضعیت دیگر آن‌طور که اپل انتظار داشت پیش نرفت.

میزان فروش آیفون 10 همانند روزهای اول عرضه دیگر بالا نیست

به گزارش بلومبرگ و به نقل از یک تحلیلگر شرکت Cowen، در حال حاضر وضعیت فروش آیفون 10 باب میل اپل نیست. او بعد از اشاره به کاهش عرضه دستگاه به بازارهای مختلف از سوی سازنده، نکته‌ای که بسیاری دیگر از تحلیلگران نیز آن را باور دارند ذکر کرد. میزان فروش آیفون 10 دیگر همانند زمان اولیه عرضه بالا نیست. البته این گزارش به این معنی نیست که میزان فروش آیفون 10 شرایط بدی دارد و بر اساس گفته‌های تحلیلگر شرکت Cowen، حتی نحوه فروش آیفون ایکس اکنون خوب قلمداد می‌شود. اما با در نظر گرفتن استقبال فوق‌العاده خوب کاربران در روزهای اولیه و بالا رفتن انتظار شرکت سازنده از نحوه عملکرد این گوشی با گذشت زمان، اکنون روال فروش بر اساس پیش‌بینی اپل نیست.

میزان فروش آیفون 10

این تحلیگر در ادامه گفت اپل طی ماه دسامبر 79 میلیون دستگاه گوشی موبایل از تمامی مدل‌ها به فروش خواهد رساند که در مقایسه با آمار 78 میلیونی سال گذشته پیشرفت بسیار کمی دارد. او عقیده دارد گذر زمان، بهتر نحوه عملکرد آیفون ایکس در بازار موبایل را مشخص خواهد کرد، اما آن چه در حال حاضر واضح است، عدم محبوبیت آیفون 10 همانند روزهای اولیه عرضه آن است.

میزان فروش آیفون 10

به عنوان مهمترین قابلیت‌های آیفون ایکس می‌توان فیس آیدی و نمایشگر منحصربه‌فرد آن را نام برد، ویژگی‌هایی که به مرور زمان ضعف‌های هر کدام مشخص شد تا دیگر همانند زمان معرفی دستگاه برای کاربران جذابیت نداشته باشند. انتشار چندین ویدیو از فریب خوردن سیستم امنیتی فیس آیدی و ادعای چندین شرکت به غیر قابل اطمینان بودن آن و همچنین گلگی تعداد قابل توجهی از کاربران از بریدگی بالای نمایشگر آیفون 10 سبب شد رفته رفته از محبوبیت بسیار بالای آن کاسته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازار دیگ داره میفته دست هواوی

    آیفون دیگ تمام

  2. وقتی گوشی اندروید نوقای 200 تومنی هم، کار-راه-اندازه، ولخرجی لزومی ندارد.

  3. اینا حرفه واقعیت اینه که ملت ندارن ۱۰۰۰ چوب بدن واسه گوشی