گلکسی نوت 8 سامسونگ

گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ ؛ محصولی که برای کارهای بزرگ طراحی شده است

گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8)، محصولی با نوآوری‌های سخت افزاری و نرم افزاری است که بهترین تجربه کاربری را به شما ارئه می‌کند.

گوشی گلکسی نوت 8 نماد دیگری است از نوآوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که شرکت سامسونگ همواره با ‌آن شناخته می‌شود. این گوشی بهترین تجربه کاربری را در اختیار شما قرار داده و علی‌رغم صفحه نمایش 6.3 اینچی، به لطف طراحی بی‌نظیر حتی با یک دست نیز می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. طراحی و فناوری‌های نوآورانه نمایشگر و مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی که پشت هر کدام از آنها فکر و ایده‌ای خاص قرار دارد.

نمایشگری بزرگ برای کارهای بزرگ‌تر

طراحی نوآورانه گلکسی نوت 8 سامسونگ با یک نمایشگر بدون مرز (Infinity) تکمیل شده است. این نمایشگر بدون حاشیه‌های مزاحم یا دکمه‌های فیزیکی به زیبایی در بدنه گوشی جا خوش کرده و در عین افزایش کارایی گلکسی نوت 8 به زیبایی چشم‌گیر آن نیز افزوده است.

برای اطمینان از رسیدن به حداکثر کارایی ممکن، شکل نمایشگر گلکسی نوت 8 سامسونگ به مستطیل کامل نزدیک شده و کوچک‌تر شدن شعاع انحنای کناره‌ها نیز به افزایش سطح صاف نمایشگر کمک کرده است. به این ترتیب فضای صاف بیشتری برای نوشتن و طراحی با قلم S Pen در اختیار شما قرار می‌گیرد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ

نمایشگر سوپرآمولد این گوشی با کیفیت تصویر +Quad HD اکنون بیش از 83 درصد سطح بدنه را به خود اختصاص داده و این یعنی گلکسی نوت 8 بزرگترین صفحه نمایشگر را در بین همه گوشی های سری نوت سامسونگ دارد. فضای نمایش در نوت 8 در مقایسه با نوت 5 تا 14 درصد افزایش یافته و با توجه به نسبت تصویر 18.5:9، این نمایشگر تجربه‌ بصری فوق‌العاده‌ای را به کاربر ارائه می‌کند.

با وجود دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت، پشت این گوشی نیز به اندازه جلوی آن زیبا و صاف و فاقد هرگونه زواید است. این تغییرات به همراه طراحی خمیده و متقارن بدنه گوشی، باعث می‌شود از نظر ارگونومیک قرار گرفتن نوت 8 در دست بسیار راحت بوده و به سادگی بتوان با یک دست، با آن کار کرد.

بدنه‌ای از مواد نرم

شفافیت شیشه مانند بدنه نوت 8 به زیبایی بیشتر این گوشی کمک کرده است. این شفافیت حاصل یک روند طولانی پولیش‌کاری است. پولیش‌کاری قاب گلکسی نوت 8 سامسونگ باعث شده تا شیاری که معمولا در محل اتصال قسمت‌های جلویی و عقبی قاب گوشی ایجاد می‌شود در نوت 8 اصلا قابل تشخیص نباشد. بافت مواد به کار رفته در بدنه این گوشی بسیار نرم بوده اما در عین حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

تجهیزات جانبی در حد یک گوشی نوت

تجهیزات جانبی گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ برای حفاظت از گوشی و البته ایجاد ظاهر و حسی امروزی در آن طراحی شده‌اند تا بتواند با انواع سبک‌های زندگی هم‌خوانی پیدا کند. بسیاری از تجهیزات جانبی این گوشی با تمرکز روی کارکرد اصلی گلکسی نوت 8 طراحی شده و به کاربران امکان می‌دهد برنامه‌ها و فیلم‌های موردعلاقه خودشان را روی صفحه نمایش بزرگ این گوشی به راحتی تماشا کنند.

گلکسی نوت 8 سامسونگ

به طور مثال کاور ایستاده محافظ (Protective Standing Cover) با موادی بسیار مقاوم تولید شده و به صورت کامل از گوشی گلکسی نوت 8 شما محافظت کرده و در عین حال امکان مشاهده کامل سطح نمایشگر بدون مرز آن را هم فراهم می‌کند. با بیرون کشیدن پایه پشت کاور می‌توانید فیلم مورد علاقه‌تان را به راحتی روی گوشی تماشا کنید. این پایه طوری طراحی شده است که اگر فشار بیش از حدی به آن وارد شود بسته می‌شود و نمی‌شکند. کاور ایستاده شفاف (Clear View Standing Cover) نیز در عین حفاظت از گوشی گلکسی نوت 8 شما، آن را در زاویه‌ای بهینه برای تماشای فیلم نگه می‌دارد. طراحی خاص این کاور باعث می‌شود به سادگی بتوانید هشدارها را بررسی کرده یا تماس بگیرید، بدون اینکه نیاز به باز کردن کاور گوشی داشته باشید.

کاورهای پرطرفدار آلکانترا (Alcantra)، دو تکه (2Piece) و شفاف (Clear) که اولین بار برای گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 عرضه شدند، اکنون برای گلکسی نوت 8 هم عرضه شده‌اند.

شارژر بی‌سیم این گوشی به سادگی برای حالت افقی یا عمودی گوشی تنظیم می‌شود. حالت عمودی به شما کمک می‌کند که هم‌زمان با شارژ شدن، از گوشی هم استفاده کنید. اگر به شارژ زیادی برای مسافرت‌های خود نیاز دارید می‌توانید از پاور بانک زیبا و باریک مخصوص گلکسی نوت 8 سامسونگ استفاده کنید که به راحتی در جیب یا کیف‌تان جا می‌شود.

گلکسی نوت 8 سامسونگ

نوایی‌ جدید برای گلکسی نوت 8 سامسونگ

آهنگی که به عنوان نوای مخصوص برند گلکسی نوت استفاده می‌شد اکنون برای گلکسی نوت 8 تغییر پیدا کرده و هم‌خوانی بیشتری با طراحی این محصول جدید پیدا کرده است. این نوا ترکیبی است از ریتم Pen Beat که با کوبیدن گوشی S Pen روی آلات مختلف ایجاد شده و صدای پس زمینه بیت‌باکس که ملودی فوق‌العاده‌ای را برای زنگ گوشی شما تولید کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقغا گوشیه توپیه و همه کاره من که خیلی راضیم حرف مردمم برام اصلا مهم نیست

  2. یه تکنولوژی که اثر هنریه برا خودش…..بی نظیره