رنو تالیسمان 2018 (renault talisman 2018)

رنو تالیسمان 2018 (renault talisman 2018)؛ مشخصات فنی و امکانات

رنو تالیسمان 2018 (renault talisman 2018) جدیدترین خودروی شرکت فرانسوی رنو در بازار ایران است. در ادامه مروری بر مشخصات فنی و امکانات این خودرو خواهیم داشت.

با اینکه از حضور پرچمدار سدان شرکت رنو در بازار ایران زمان زیادی نمی‌گذرد این خودرو به خوبی توانسته در میان رقبای ژاپنی و کره‌ای خودی نشان داده وسهم بسیار خوبی را در میان خریداران ایرانی به خود اختصاص دهد. این خودرو در طول ماههای اخیر نیز توانسته علی رغم افزایش قیمت اندک، جایگاه خود را حفظ کرده و جایگزین بسیار خوبی برای خودروهای مشهور کره ای و ژاپنی شود.

موفقیت تالیسمان فقط در بازار ایران نبوده و این خودرو توانسته از ابتدای تولید در سال 2016 تا این لحظه بیشتر از 100 هزار دستگاه را فقط در بازار اروپا به فروش برساند. این خودرو با توجه به آمار منتشر شده توسط گمرک ایران در میان 5 خودروی اول از لحاظ میزان واردات به ایران قرار دارد و با توجه به بررسی های صورت گرفته داخلی و خارجی، خوش قیافه ترین خودرو در این کلاس است.

تالیسمان با طول 4.85 متر، از فاصله 2.81 متر بین دو محور بهره می‌برد و در این مورد نسبت به سایر خودروهای هم رده ماننده هیوندای سوناتا، هوندا آکورد، کیا اوپتیما و تویوتا کمری برتری دارد. این خودرو در حال حاضر با اختلاف قیمت 20 میلون تومانی نمونه های فول و پایه توانسته به واسطه امکانات و تجهیزات خوب، ویژگی های فنی و ظاهر خوب، جای تویوتا کمری را در بازار بگیرد. اکثر افرادی که تجربه سواری با تالیسمان را دارند، به هندلینگ بسیار خوب و کیفیت بالای تجهیزات و کابین اشاره می کنند. اکثر کارشناسان دلیل موفقیت این خودرو را طراحی اسپورت و ظاهر جذاب آن می‌دانند.

رنو تالیسمان 2018 (renault talisman 2018)

رنو تالیسمان 2018 (renault talisman 2018) توانسته 5 ستاره کامل ایمنی را از موسسه یورو انکپ (euro ncap) اخذ کند. شتاب این خودرو از صفر تا 100 کیلومتر زیر 7.2 ثانیه است، موتور توربو با قدرت 190 اسب، جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه از نوع دی‌سی‌تی (DCT)، صندلی های چرمی و سانروف بزرگ تنها بخشی از امکانات این خودرو قدرتمند فرانسوی هستند. صندلی های این خودرو از نوع الکتریکی 10 وضعیته است و علاوه بر نرمی وراحتی فوق العاده، مجهز به ماساژور، سیستم گرمایش داخلی و حافظه هستند و در مجموع راحتی سواری این خودرو را دو چندان می کنند.

از ویژگی های جذاب دیگر تالیسمان 2018 می توان به استفاده از سیستم صوتی با مارک معتبر بوس اشاره کرد؛ سیستم صوتی بسیار با کیفیت و مشهور که عمدتا در محصولات لوکس و گران قیمت دیده می‌شود. با کمک 13 بلندگوی حرفه ای و پخش انواع فرمت های صوتی در اتاقی کاملا بی صدا، شما احساس حضور در یک کنسرت واقعی را تجربه خواهید کرد.

رنو تالیسمان 2018 (renault talisman 2018)

همچنین، چراغهای دی لایت کشیده C شکل که با خطوط نرم و منظم پنجره کرومی خودرو را به انتهای بدنه با دو چراغ باریک و جذاب وصل می کند، جذابیت تالیسمان 2018 را دوچندان کرده است. طراحی داخلی خودرو بر خلاف قسمت بیرونی فاقد عناصر بیهوده و هیجان انگیز است و با فرم اصیل خود باعث می شود سرنشینان از سواری با این خودرو نهایت لذت را ببرند. در قسمت دیگر و با توجه به آینده نگری رنو، این سدان شهری از سیستم نوین ارتباط راننده با خودرو بهره می‌برد، سیستم آر-لینک 2 و صفحه بزرگ لمسی کنسول وسط تمام کارهای خودرو را در اختیار راننده قرار می دهد و به مدد سیستم صوتی حرفه ای و نورپردازی درون اتاق سرنشین هرگز احساس خستگی نمی کند.

موتور رنو تالیسمان 2018 (renault talisman 2018)، تی سی ای 1.6 توربو یکی از بهترین موتورهای گروه خودرو سازی رنو نیسان آلیانس است که با توجه به قدرت بالا می‌تواند بر تمامی خودروهای این کلاس غلبه کند.

بر اساس، اخبار و اطلاعات منتشر شده قبلی، رنو تالیسمان 2018، به روزی و با قیمت 130 میلیون تومان وارد بازار مناطق آزاد کشور شده و به دنبال آن در بازار ایران عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد فروش و قیمت این خودرو در بازار کشور، در آینده اعلام می‌گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط ای کاش دوربین 360 شیفتر پشت فرمون و شارژ وایرلس هم داشت حیف که اینارو نداره