عکس گوشی جدید سونی

عکس گوشی جدید سونی با سنسور اثر انگشت پشتی به بیرون درز کرد

اخیرا یکی از منابع چینی با انتشار عکس گوشی جدید سونی با سنسور اثر انگشت پشتی، توجه همگان را به خود جلب کرده است. اما آیا ما با یک پرچمدار رو به رو هستیم؟

علی رغم عملکرد ضعیف سونی در بخش موبایل، این کمپانی در تلاش است تا سال آینده با قدرتی بیشتر از قبل رقابت با سایر سازندگان را دنبال کند. به همین جهت، این شرکت بزرگ در حال توسعه دو گوشی رده بالا با شماره مدل‌های H8116 و H8166 است. چندی پیش نیز وب‌سایت‌های مختلف از توسعه پرچمدار بدون حاشیه سونی خبر دادند. تصاویری که از این تلفن های هوشمند منتشر شد هم این اطلاعات را تایید می‌کرد. اما در کنار حاشیه‌های کم صفحه، سنسور اثر انگشت پشتی بیش از موارد دیگر خودنمایی می‌کرد چرا که همواره این حسگر، در بخش کناری و کلید پاور تعبیه می‌شد.

عکس گوشی جدید سونی

بعد از گذشت چند روز، حالا عکس گوشی جدید سونی در کنار تصویری از پنل پشتی سه مدل مختلف که با اسامی Sony 22 ،Sony 11 و Sony 33 نمایش داده شده‌اند، از طریق شبکه اجتماعی ویبو لو رفته که به نوعی می‌تواند بیانگر تغییر زبان طراحی محصولات این شرکت ژاپنی باشد. هرچند، در تصویر پیش رو خبری از سیستم دوربین دوگانه نبوده و ممکن است محصولات میان رده با این طراحی عرضه شوند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در این رابطه در دست نیست. اما آیا سونی با تغییر زبان طراحی خود می‌تواند باز هم در این حوزه بدرخشد؟

عکس گوشی جدید سونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*