افزایش قیمت سراتو

مدیرعامل سایپا افزایش قیمت سراتو را لغو کرد؛ فروش با قیمت قبلی تا اطلاع ثانوی

محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد افزایش قیمت سراتو منتفی شده و این خودروی مونتاژی فعلا با همان شرایط قبلی به مشتریان عرضه می‌شود.

افزایش قیمت سراتو در مقطع فعلی اجرا نمی‌شود

پس از گرانی 14 میلیون تومانی سراتو 2000 آپشنال و اعتراضات مشتریان، امروز محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و سیاست‌های دولت، افزایش قیمت سراتو در مقطع فعلی اجرا نمی‌شود. بر همین اساس به معاونت فروش و بازاریابی سایپا دستور داده شد تا قیمت این خودرو به شرایط قبلی بازگردد.

جهرودی در ادامه به دلایل افزایش قیمت خودرو با توجه به افزایش هزینه‌های سربار تولید اشاره کرد و گفت با کنترل هزینه‌های مرتبط با تولید و در راستای حمایت مستمر از مصرف‌کنندگان، هزینه را کنترل خواهیم کرد. بر این اساس، شرکت خودروسازی سایپا هم‌اکنون طرح ویژه فروش و تحویل فوری سراتو آپشنال را با همان قیمت قبلی 104 میلیون و 158 هزار تومان در نمایندگی‌های سراسر کشور خود اجرا می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت سایپا به تازگی با توجه به افزایش نرخ ارز و نهاده‌های تولید، قیمت سراتو 2000 آپشنال اتوماتیک را با افزایش حدود 14 میلیونی به 118 میلیون و 500 هزار تومان رسانده بود. همچنین قیمت مدل‌های سراتو 2000 اتوماتیک به 99 میلیون و 899 هزار تومان و سراتو 1600 دستی آپشنال به 94 میلیون و 499 هزار تومان افزایش پیدا کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یعنی:
    1- گرانفروشیِ اخیر، ربطی به هزینۀ تمام‌شده، نداشته وإلّا از جیبِ باباش که ورشکستگیِ احتمالی را جبران نکرده.
    2- طبق معمول، به مرگ گرفته تا به تب راضی شوند. تا اطلاع ثانوی هم چندروزی بیشتر باقی نیست.
    3- بیچاره کارگری [که استثمار اینها شده] روسیاهِ اهل و عیال است و افزایشِ [سرسام‌آور] حقوقش [مثل حاجی نوروز] فقط سالی یکروزه، امّا اربابِ حقوقهای بادآورده، پاداشِ کارِنکرده را [با بیشرمی] ماهی یکبار ارتقاء میدهند.