بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018

بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018 پیش از معرفی رسمی! + تصاویر

در بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 که پیش از معرفی رسمی منتشر شده است، به صورت کامل با طراحی و مشخصات گوشی های سامسونگ آشنا می‌شویم.

طی روزهای گذشته، افراد مختلف با انتشار مشخصات و تصاویر نسل جدید گوشی های میان رده سامسونگ، بسیاری از اطلاعات مربوط این تلفن های هوشمند را فاش کرده بودند. حالا نیز نوبت به بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018 و نسخه پلاس آن رسیده تا هیچ چیزی بر کاربران پوشیده نماند.

بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، سازندگان از نمایشگری کم‌حاشیه بهره برده و سنسور اثر انگشت را با آرایشی عمودی، زیر دوربین اصلی تعبیه کرده‌اند. متاسفانه اطلاعاتی از اندازه نمایشگر در دست نیست، اما گفته می‌شود مدل 2018 گلکسی A8 با صفحه نمایش 6 اینچی Infinity Display و وضوح 1080×2220 تولید خواهد شد. تفاوت‌ها تنها به اندازه دستگاه محدود نبوده و سازندگان از یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه کوچک‌تر و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه بزرگ‌تر استفاده کرده‌اند.

سامسونگ با بهره‌گیری از تراشه قدرتمند اگزینوس 7885، پردازش هر نوع محتوایی را ممکن کرده است. به علاوه، نسخه پایه نسل جدید این گوشی ها با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تولید خواهد شد.

بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018

علاوه بر سخت افزار قدرتمند، کارایی بالای دوربین، یکی دیگر از نقاوت قوت مدل 2018 گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس است. در بخش پشتی، سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده داشته و با قابلیت‌های متعددی از جمله Live Focus که به کاربران اجازه می‌دهد بعد از ثبت تصاویر نیز آنها را بلور کنند، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در بخش جلویی نیز برای نخستین بار، از دوربین دوگانه با دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده شده تا عاشقان سلفی، لحظات مختلف را با کیفیتی مطلوب ثبت کنند.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن های هوشمند می‌توان به استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، سیستم تشخیص چهره، دستیار صوتی بیکسبی، صفحه نمایش همیشه روشن، جک 3.5 میلی‌متری صدا و پورت یو اس بی نوع C اشاره کرد.

بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت گوشی های جدید سامسونگ در دست نیست. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوی بررسی محصولات جدید کره‌ای‌ها را تماشا کنید.

تصاویر مدل 2018 گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس

بررسی ویدیویی گلکسی ای 8 2018 در کنار نسخه بزرگ‌تر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*