دانلود قسمت 2 فصل دوم گرند تور

دانلود قسمت 2 فصل دوم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت 2 فصل دوم گرند تور (The Grand Tour) با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می از آمازون پخش شد. در این مطلب قسمت دوم فصل دوم گرند تور را همراه با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی دانلود کنید.

کیفیت 1080p اضافه شد

هفته گذشته شاهد آغاز پخش فصل دوم برنامه تلویزیونی گرند تور توسط آمازون بودیم. قسمت اول فصل دوم گرندتور نشان داد که جرمی کلارکسون به عنوان مغز متفکر این برنامه اتومبیلرانی تغییراتی را باب میل هواداران در برنامه به وجود آورده است. در واقع در فصل جدید دیگر خبری از راننده بی‌نمک مسابقه‌ای معروف آمریکایی نیست، بخش Celebrity Braincrash به طور کل از برنامه حذف شده و تمرکز این برنامه حالا بیشتر و بیشتر بر روی اتومبیل‌ها است.

قسمت اول را ندیده‌اید؟ همین حالا زیر دانلود کنید:

دانلود قسمت 1 فصل دوم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

در قسمت اول این برنامه که «گذشته،‌ حال یا آینده» نام داشت، سه مجری محبوب گرند تور با اتومبیل‌های لامبورگینی Aventador S، هوندا NSX و ریماک Concept One را به عنوان سه نماینده از گذشته، امروز و آینده (اشاره به خودرو مفهومی شرکت ریماک) مورد بررسی‌های خود قرار دادند. در کنار این بررسی شاهد کل‌کل‌‌های همیشگی بین کلارکسون و هموند نیز بودیم تا دقایق نشاط آوری را برای بینندگان به ارمغان بیاورد.

حال در قسمت 2 فصل دوم گرند تور همه چیز حول محور یک خودرو قرمز رنگ به نام فورد GT می‌چرخد! در واقع کلارکسون می‌خواهد یک فاصله مشخص را با این اتومبیل براند، در حالی که ریچارد هموند و جیمز می با استفاده از قطار، هواپیما و اتوبوس آن را طی کنند. هدف این سه مجری، پیدا کردن سریع‌ترین راه برای رسیدن به آبشارهای نیاگارا در نیویورک است. بیایید ببینیم کدام سریع‌تر به مقصد می‌رسند!

دانلود قسمت 2 فصل دوم گرند تور

این قسمت با نام «پسران آبشار» یا “The Falls Guys” شامل ساعت‌ها تماشای مردم در یک ناوگان عمومی است. البته این کار برای هموند دردسرهایی را نیز به همراه داشت، چرا که وی در یکیاز صحنه‌های فیلمبرداری قسمت اول این برنامه دچار تصادف شدیدی شده بود و به تبع آن بسیاری از مردم از این موضوع مطلع هستند! اما نقطه عطف کمدی قسمت 2 فصل دوم گرند تور زمانی اتفاق می‌افتد که هموند با مسئولین امنیتی فرودگاه به مشکل می‌خورد. در همان صحنه کلارکسون هموند را دست می‌اندازد و صحنه‌های سرگرم کننده‌ای به وجود می‌آید که خودتان مشاهده خواهید کرد.

دانلود قسمت 2 فصل دوم گرند تور

ما فراموش کردیم بگوییم، آن‌ها یک خودرو دیگر (این بار سبز رنگ)، به نام مرسدس AMG GT R را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند. این خودرو در پیست مخصوص ابولادروم واقع در انگلستان مورد آزمایش قرار گرفته است. همچنین در رقابت Celebrity Face Off ستاره کریکت جهان کوین پیترسن در برابر برایان ویلسون، بیسبالیست بزرگ جهان قرار می‌گیرد که لحظات شادی را برای تماشاگران به ارمغان میاورند. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به دانلود قسمت 2 فصل دوم گرند تور به صورت مستقیم و کاملا رایگان از طریق لینک های اختصاصی گجت نیوز دعوت می‌کنیم.

دانلود قسمت 2 فصل دوم گرند تور

تریلر

 

دانلود قسمت 2 فصل دوم گرند تور

 

دانلود مستقیم کیفیت 720p از گجت نیوز

دانلود مستقیم کیفیت 1080p از گجت نیوز

دانلود زیرنویس فارسی

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

31 دیدگاه

  1. سلام.از اینکه به این سرعت قسمت های جدید رو قرار میدین ممنونم.یه انتقاد هم داشتم اونم اینه که زیرنویس قسمت دهم رو که دیدم پر از غلط های املایی بود.

  2. ممنون و تشکر از شما که وقت میگزارید و این مستند جالب رو در سایتتون قرار میدهید
    قسمت نهم از فصل دوم کی در سایت میگزارید

  3. قسمت بعد اومده بذارین 🙂
    زیرنویسشم لطفا بذارین ♥

  4. سلام اینا بدون سانسوره؟

  5. درود بر شما کمتر سایتی s2e2 رو اپلود کرده بود ممنون بابت به روز بودنتون 🙂

  6. قسمت بعدی کی میاد؟

  7. این 2تا عالین واقعا کیف میکنم از برنامه هاشون..ممنون از سایت خوبتون

  8. خیلی ممنون که سریع قسمت جدید رو میذارید فقط روی زیرنویس یه کم کار کنید کلی غلط املائی داره

  9. من نمیدونم مردم از چیه این ۳انگلیسیه عیاشه بی مزه خوششون میاد

  10. بی صبرانه منتظر کیفیت ۱۰۸۰هستیم

  11. واقعا عالییییییی

  12. بدم میاد ازین ۳ تا خوب شد بی بی سی پرتشول کرد بیرون

    • به درک که بدت میاد یاید بگم که خیلی ها ازشون خوششون میاد و واسشون احترام قائلن از جمله خودم، تو ناراحتی میتونی نبینی

      • تو هم میتونی نخونی بدم میاد چون جلف و بی مصرفن چه کمکی به مردم جامعه میکنن بجز سرگرم کردن اقشاره سطحی نگره جامعه اگه ماشین خوب دوست داری کار کن بخر حال کن مثل من نه اینکه بشینی ببینی حسرت بخوری البته حالا درست من اهل کار کردن نبودم بابام بم داده

        • شما برو با پولیات حال کن…
          ما عادت به آماده خوری و استفاده از پولی که معلوم نیس از جیب چه بنده خدایی اومده نداریم

        • چه ربطی داره اگه اینطوریه فیلمم نباید دید چون سرگرم کنندست و کمکی به جامعه نکردن هرچند تو نمیتونی بفهمی این چیزارو، درضمن نه خودت نه بابات پول دار نیست فقط مشکل داری که هی میای خالی میبندی همین 2هفته پیش بود گفتی بابات بازنشستست پول نداره الان میای میگی ماشین فلان واسم خریده البته حتماً خریده از این ماشین کنترلیا. جم کن عمو جم کن خودتی :))))

    • اگه بدت میاد نبین کسی زورت نکرده برو شبکه مستند چهارو ببین

  13. ایول دارین به مولا دمتون گرم فقط این نسخه 1080 رو هم زود تر بزارید که با کیفیت بالا دانلود کنم

  14. ممنون بابت زیر نویس و کیفیت خوبی که قرار دادین