Rapide S ، شاهکار جديد آستون مارتين

وقتی که قدرت و زبیایی در روح Rapide دمیده شود،آنچه بدست خواهد آمد Rapide S می شود.یک خودروی لوکس و اسپرت چهار درب با نهایت قدرت،آستون مارتین رپید اس مدل 2014 که هم اکنون تصاویر و مشخصاتی از آن در اینترنت بخش شده است.در ادامه با معرفي اين خودرو جديد با گجت نيوز همراه باشيد.

از مهم ترین تغییرات Rapide S نصب موتور 5.9 لیتری V12 است.نصب این موتور باعث شده است که قدرت آن 80 اسب بخار افزایش داشته باشد و به 550 اسب بخار برسد،همچنین گشتاور آن هم 20 واحد جهش پیده کرده است و به 620 نیوتن متر رسیده است.این خودرو 620 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 5000 تولید می کند.

قدرت فوق العاده این امکان را به این خودرو می دهد که تنها در عرض 4.9ثانیه به صد کیلومتر بر ساعت دست یابد،که 0.3 ثانیه سریعتر از نسخه استاندارد است.آخرین سرعت این خودرو به 305 کیلومتر بر ساعت می باشد.لازم به ذکر است که موتور این خودرو 19 میلی متر پایین تر از قبل روی این خودرو نصب شده است.اما با وجود این عملکر عالی،مصرف سوخت این خودرو تنها 11.8لیتر در هر صد کیلومتر می باشد و انتشار گاز CO2 هم از 355 به 332 گرم در هر کیلومتر رسیده است.

مشخص ترین تغییر ظاهری این خودرو،جلوپنجره ی مشبک بزرگ آن است،اما شکاف های روی بدنه، دیفیوزر عقب،آینه های بیرونی جدید و چراغ های عقب فیبر کربنی از ویژگی های دیگر این خودرو است،اسپویلر عقب هم برای بهبود طراحی آیرودینامیکی در سرعت های بالا روی این خودرو نصب شده است.
در داخل هم ترکیب رنگ مشکی و قرمز به چشم می خورد،صندلی های چرمی با دوخت قرمز از ویژگی های این کابین است. همچنین با مسطح کردن صندلی های عقب می توان حجم بار را 3 برابر کرد.
این خودرو به عنوان مدل 2014 در اواخر سال 2013 وارد بازار آمریکا می شود و پیش بینی و می شود قیمتی معادل 200 هزار دلار را داشته باشد.

{photo}91/11/08/Aston-Martin-Rapide-S{/photo}


منبع : Via : Pedal.irautoblog

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*