رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7 همراه با نمایشگر 18:9 منتشر شد

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7)‌، گوشی جدید چینی ها منتشر شده است که نمایشگر 18:9 و بسیار کم حاشیه پرچمدار آینده شیائومی را به تصویر می‌کشد.

هر ساله پرچمداران مقرون به صرفه و باکیفیت کمپانی چینی شیائومی به رقیب سرسختی برای بزرگان بازار تبدیل می‌شوند و به طبع سال 2018 نیز شاهد رخ دادن چنین اتفاقی خواهیم بود. شیائومی Mi 7 یکی از گوشی های مهم سال آینده و جزو نخستین محصولات موبایلی است که به چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود. شایعات می‌گویند که این گوشی از طراحی تمام صفحه‌ای همچون گوشی شیائومی می میکس 2 برخوردار است، اما تا بدین لحظه هیچ تصویری از پرچمدار آینده شیائومی منتشر نشده بود تا بتوانیم در مورد آن قضاوت کنیم. حال خوشبختانه رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7 به انتشار رسیده است که می‌تواند نشانگر احتمال حضور طراحی شگفت انگیز تمام صفحه آن باشد.

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7

طرح مفهومی شیائومی می 7 خبر از طراحی شبیه به گلکسی اس 8 می‌دهد

این رندرها نشان دهنده عدم وجود حاشیه‌های کناری در صفحه نمایش شیائومی می 7 هستند. حاشیه پایینی سیار باریک است و حاشیه باریک قسمت بالایی گوشی نیز میزبان یک اسپیکر مخفی و دوربین سلفی است. در این طرح مفهومی، پرچمدار آینده شیائومی به یک نمایشگر کشیده مجهز شده است که ارائه کننده نسبت ابعاد 18:9 خواهد بود. اگر نسخه تولیدی گوشی نیز به همین شکل باشد، اینگونه به نظر می‌رسد که شیائومی می 7 صاحب بیشترین نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در بین تمامی گوشی های هوشمند خواهد شد. طراحی پشتی گوشی نیز شبیه به نسل پیشین آن، گوشی شیائومی می 6 است و از یک پنل شیشه‌ای خمیده در دو سمت بهره می‌برد.

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7

در قاب پشتی طرح مفهومی شیائومی می 7 ما می‌توانیم یک ماژول دوربین دوگانه را در سمت چپ قسمت بالایی پنل مشاهده کنیم. این رندرها همچنین نشان می‌دهند که پرچمدار آینده شیائومی قرار است در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی روانه بازار شود.

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7

گزارش‌های پیشین نشان می‌دادند که شیائومی قرار است در کنار مدل Mi 7 از یک مدل بزگ‌تر به نام شیائومی می 7 پلاس نیز پرده برداری کند. این دو گوشی به ترتیب از نمایشگرهای 5.65 اینچی و 6.01 اینچی برخوردارند و دو باتری با ظرفیت‌های 3.200 و 3.500 میلی‌آمپر ساعتی نیز شارژ مورد نظر کاربران را تامین می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود دوربین دوگانه تعبیه شده در قاب پشتی این گوشی شامل سنسورهای IMX350 و IMX380 شرکت سونی باشد. از دیگر مشخصات آن‌ها باید به یک رم 6 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 845 اشاره کرد. قیمت مدل می 7 حدود 408 دلار و بردار بزرگ‌تر آن، می 7 پلاس نیز 453 دلار براورد شده است.

ما بر این باوریم که قاب جلویی این طرح مفهومی بسیار شبیه به گوشی های سری گلکسی اس 8 سامسونگ است؛ شما اینگونه فکر نمی‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا گوشیه زیبایی هستش اگه با این طراحی و قیمت بیاد محشر میشه.طبق شایعات قیمت گلکسی آ۸ پلاس ۶۰۰ دلار اون وخ می۷ با مشخصات اس ۹ ۴۰۰ دلار چه شود.?