مقایسه ابعاد گلکسی S9

مقایسه ابعاد گلکسی S9 با گلکسی S8 سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 9 تا چند ماه دیگر معرفی شده و پرچمداری گوشی های این شرکت را بر عهده می‌گیرد. در این مطلب به مقایسه ابعاد گلکسی S9 با گلکسی S8 سامسونگ می‌پردازیم.

تاکنون رندرهای زیادی از پرچمدار آتی سری S سامسونگ منتشر شده‌ است. حتی به تازگی تصاویری منتصب به قاب گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را نیز مشاهده کرده‌ایم. بیشتر این رندرها بر اساس ابعادی که احتمال می‌رود بدنه پرچمدار آتی سامسونگ را تشکیل بدهند شکل گرفته‌اند. مقایسه ابعاد گلکسی S9 با پرچمدار سال جاری این شرکت نتایج جالبی به ارمغان می‌آورد.

اگر جدیدترین رندرهای گلکسی اس 9 را صحیح بپنداریم، این گوشی موبابل دارای ابعاد 147.6 در 68.7 در 8.4 میلی‌متر خواهد بود. این در حالی است که گلکسی اس 8 ابعادی برابر 148.9 در 68.1 در 8.0 میلی‌متر دارد. طبق تمامی اخبار و عکس‌ها، گوشی موبایل آتی ظاهری شبیه به پرچمدار پیشین داشته و حتی نسبت ابعاد تصویر آن نیز تغییری نمی‌کند.

مقایسه ابعاد گلکسی S9

مقایسه ابعاد گلکسی S9 پلاس با گلکسی S8 پلاس نیز جالب است. مدل بزرگتر سال گذشته ابعادی برابر 159.5 در 73.4 در 8.1 میلی‌متر داشت، اما مدل سال 2018 دارای ابعاد 157.7 در 73.8 در 8.5 میلی‌متر خواهد بود. این بررسی نشان می‌دهد هر دو مدل سال آینده در مقایسه با قبل 0.4 میلی‌متر ضخیم‌تر هستند.

مقایسه ابعاد گلکسی S9 با گلکسی S8 از 0.4 میلی‌متر افزایش ضخامت خبر می‌دهد

سامسونگ در سال 2017 نشان داد تمرکز خاصی بر روی طراحی و زیباتر کردن ظاهر گوشی های موبایل خود دارد، پس افزایش ضخامت مدل‌های جدید بدون دلیل نیست. به عنوان نمونه این افزایش می‌تواند نشانه‌ای از بیشتر شدن ظرفیت باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشد. امکان افزوده شدن هر قابلیت دیگری نیز وجود دارد. در صورت صحت این پیش‌بینی، به زودی اخبار بیشتری پیرامون آن خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*