رندرهای جدید گلکسی A8

رندرهای جدید گلکسی A8 سال 2018 درون قاب محافظ منتشر شد

رندرهای جدید گلکسی A8 سال 2018 منتشر شد. در این رندرهای گلکسی ای 8 2018 (Galaxy A8 2018) شاهد این گوشی موبایل درون قاب محافظ هستیم.

سامسونگ گوشی های میان‌رده‌های خود را تحت دو سری A و J عرضه می‌کند. گوشی های سری گلکسی A همیشه جزو برترین‌های بازار بوده و مخاطبان زیادی دارند. در سال 2017، سامسونگ با نام‌گذاری محصولات این سری همانند سال‌های قبل، آن‌ها را در مقایسه با قبل به میزان بیشتری توسعه دارد، به طوری که ادعا می‌شد آن‌ها نسخه‌هایی اقتصادی از پرچمداران سری S سال 2016 هستند.

رندرهای جدید گلکسی A8 شایعات پیشین درباره این گوشی را تایید می‌کنند

اما گوشی های موبایل این سری دیگر همانند قبل گلکسی A5 و A7 نام نداشته و این غول کره‌ای تصمیم گرفته بعد از چند سال، روال نام‌گذاری را تغییر بدهد. به همین دلیل در سال 2018 شاهد رونمایی دو گوشی موبایل میان‌رده قدرتمند شرکت به نام‌های گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس خواهیم بود. این دو مدل از نظر اندازه نمایشگز، میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی و چند فاکتور دیگر با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. طبق رندرهای جدید سامسونگ گلکسی ای 8 2018 این گوشی علاوه بر قدرتمندترین، جزو زیباترین میان‌رده‌های بازار خواهد بود.

تا امروز چندین رندر و عکس مختلف حتی در دنیای واقعی از این گوشی های موبایل مشاهده کرده‌ایم. در رندرهای جدید گلکسی A8 سال 2018 این مدل درون چند قاب محافظ به تصویر کشیده شده است و نمای خوبی از سبک طراحی آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

رندرهای جدید گلکسی A8

بر اساس رندرهای جدید گلکسی ای 8 2018 برخی از شایعات پیشین درباره مشخصات فنی و ظاهر آن تایید می‌شود. سبک طراحی این مدل در مقایسه با تمامی میان‌رده‌های سامسونگ تغییری اساس خواهد داشت، چرا که حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش پیدا کرده و دکمه فیزیکی هوم حذف خواهد شد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گلکسی ای 8 2018 داشتن دوربین سلفی دوگانه است که احتمالا از سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی متشکل می‌شود. سنسور اثر انگشت به خاطر حذف دکمه هوم به پنل پشتی و زیر دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دستگاه منتقل خواهد شد.

تراشه این مدل اگزینوس 7885 بوده و به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهد شد. سیستم عامل دستگاه به صورت پیش‌فرض اندروید 7.1.1 است، اما بدون شک خیلی زود اندروید 8 اوریو برای آن توسعه پیدا کرده و منتشر خواهد شد. سامسونگ باید به زودی معرفی و زمان عرضه میان‌رده‌های جدید خود را اعلام کند.

گالری رندرهای جدید گلکسی A8 سال 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*