گوشی های جدید سامسونگ در CES 2018 معرفی می‌شوند

برخی از گوشی های جدید سامسونگ در CES 2018 معرفی می‌شوند

حضور سامسونگ در CES 2018 یکی از مهم‌ترین اخبار برای طرفداران این کمپانی است. ظاهرا گوشی های جدید سامسونگ (که میان رده هستند) در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

بزرگ‌ترین رویداد لوازم الکترونیکی جهان با نام انحصاری CES قرار است طبق روال هرساله، ماه آینده در لاس وگاس برگزار شود و مطابق انتظار سامسونگ نیز قرار است در این نمیشگاه حضور به عمل برساند. یک گزارش جدید از سوی کره جنوبی نشان می‌دهد که برخی از گوشی های جدید سامسونگ در CES 2018 معرفی خواهند شد.

البته اعضای خانواده گلکسی اس 9 را باید جدا از آن‌ها دانست، با توجه به گزارشی که روز گذشته منتشر شد، ظاهرا سامسونگ در نظر دارد دو گوشی گلگسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خودش را در کنگره جهانی موبایل 2018 واقع در بارسلونا که سال آینده میلادی برگزار می‌شود معرفی کند. البته فاصله بین این دو نمایشگاه زیاد نیست و اواخر ماه فوریه این رویداد برگزار می‌شود.

حضور سامسونگ در CES 2018

این گزارش جدید همچنین ادعا می‌کند که در این رویداد حتی نباید انتظار معرفی گلکسی A8 2018 و گلکسی A8+ 2018 را نیز داشت، چرا که این دو نیز همراه با اعضای خانواده پرچمدار گلکسی S9 در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شوند. بنابراین بر هیچ کسی پوشیده نیست که سامسونگ از یک گوشی میان رده باکیفیت جدید در ژانویه و در CES امسال پرده برداری می‌کند. شاید گوشی مذکور، گلکسی جی 2 2018 (Samsung Galaxy J2 2018) باشد. غول کره‌ای در حال حاضر تایید کرده است که گوشی موبایلی را با خود به لاس وگاس خواهد برد.

سامسونگ همچنین طبق روال هرسال از دیگر محصولات الکترونیکی مصرفی نظیر تلویزیون ها و لوازم خانگی جدید خود نیز در این نمایشگاه پرده برداری خواهد کرد. آن‌ها حتی چند روز قبل از لپ تاپ های جدید سری نوت بوک 9 و نوت بوک 9 پن نیز پرده گشودند تا این محصولات مدرن را در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*