گوشی تاشوی سامسونگ

پتنت جدید گوشی تاشوی سامسونگ با تمرکز بر روی گیمینگ

گوشی تاشوی سامسونگ با تکیه بر نیازهای کاربران طراحی شده است. گوشی منعطف سامسونگ دارای دو نمایشگر بوده و به قابلیت هایی ویژه گیمرها مجهز می‌شود.

سامسونگ در تلاش برای حل مشکلات و محدودیت‌های دستگاه‌های موبایل کنونی، به ایده‌ای خلاقانه رسیده است. ایده این شرکت، طراحی یک گوشی تاشو و دارای دو نمایشگر است. یکی از ویژگی‌های چنین دستگاهی، تسهیل اجرای بازی‌های موبایل خواهد بود.

یکی از ایده‌های اجرای بهتر بازی‌های موبایل، استفاده از دو نمایشگر بر روی دستگاه است، به طوری که کنترلرها بر روی یک صفحه نمایش قرار گرفته و گیم پلی بر روی صفحه نمایشی دیگر مشاهده خواهد شد. در کنسول نینتندو 3DS چنین راهکاری پیاده شده بود. گوشی تاشوی سامسونگ تبدیل به نخستین گوشی موبایلی خواهد شد که چنین قابلیتی را برای گیمرها بر روی یک دستگاه اندرویدی فراهم می‌کند.

در پتنت جدید گوشی تاشوی سامسونگ همچنین درباره استفاده از یک قلم ویژه صحبت می‌شود که احتمالا قلم S Pen خواهد بود. گوشی انعطاف پذیر سامسونگ فوق‌العاده است، چرا که هر یک از دو نیمه دستگاه دارای دوربین و اسپیکر منحصربه‌فرد خود خواهد بود. پس احتمالا می‌توان به لطف وجود ماژول‌های مختلف، کاربردهای جدیدتری را نیز برای دستگاه در نظر گرفت.

گوشی تاشوی سامسونگ

پشت هر یک از دو قسمت گوشی تاشوی سامسونگ یک دوربین وجود دارد

چند سالی است منتظر معرفی گوشی تاشوی سامسونگ هستیم. این گوشی گلکسی ایکس نام داشته و طبق وعده رییس بخش موبایل سامسونگ، در سال 2018 به طور رسمی رونمایی خواهد شد. سامسونگ مدتی قبل یک گوشی تاشوی دارای دو نمایشگر با نام W2018 معرفی کرد، اما گلکسی ایکس یک گوشی کاملا منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. احتمال می‌دهیم گلکسی ایکس تقریبا شبیه به گوشی زد تی ای اکسون ام باشد که تمامی مشکلات و محدودیت‌های این گوشی موبایل در آن برطرف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ یعنی تجربه استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال