نمایشگر گلکسی S9 در برابر S8

ضخامت حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S9 تغییری نخواهد کرد (شایعه)

ظاهرا ضخامت حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) تغییری نسبت به سری S8 نخواهد کرد. بیشتر تغییرات این گوشی بر روی قاب پشتی آن است.

مدتها بود شایعات خبر از کاهش ضخامت حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S9 می‌دانند. تمامی افشاکنندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی که سابقه خوبی در افشای اطلاعات گوشی های هوشمند پیش از معرفی آن‌ها دارند، ادعا داشتند که سامسونگ طراحی پرچمدار آینده خودش را تغییر خواهد داد و حاشیه‌های بالایی و زیرین نمایشگر گلکسی S9 را حتی از آنچه که در گلکسی اس 8 هست نیز می‌کاهد. حال بر اساس یک گزارش جدید، به نظر می‌رسد که تمامی این حدسیات اشتباه بوده است و اس 9 درست از نظر نمایشگر و حاشیه‌های اضافی اطراف آن، دقیقا مطابق نسل پیشین خود است.

نسبت ابعاد نمایشگر گلکسی S9 با S8 یکسان است

ظاهرا هیچ تغییری قرار نیست در نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9 به وجود آید تا بازار بار دیگر شاهد یک تکان اساسی‌تر از سوی سامسونگ باشد؛ این دقیقا همان ذهنیتی بود که شایعات طی چند ماه گذشته برای کاربران به وجود آورده‌اند. اینطور به نظر می‌رسد که نسبت ابعاد نمایشگر گلکسی S9 دقیقا مشابه با آنچیزی است که در مدل‌های سری گلکسی S8 می‌بینیم، بنابراین نباید تعجب کنید اگر این دو نسل از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با یکدیگر داشته باشند. اما قسمت پشتی گوشی میزبان تغییرات بزرگی خواهد بود که از عمده‌ترین آن‌ها می‌توان به جایگاه سنسور اثر انگشت و دو دوربین به جای یکی اشاره کرد که البته در مدل پلاس آن رویت خواهد شد.

نمایشگر گلکسی S9 در برابر S8

این‌ها همگی اطلاعاتی هستند که توسط حساب کاربری Ice Universe در توییتر منتشر شده است. این احتمال وجود دارد که اطلاعات به دست آمده از نمایشگر گلکسی S9 صحیح باشد، یا تنها شایعاتی بیش نباشند. اما اگر بخواهیم به گذشته‌ی سامسونگ بنگریم، درست همانند تفاوت‌های دو نسل گلکسی اس 6 و اس 7 ما نباید انتظار تغییرات زیادی را در این محصولات جدید داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*