عکس های گلکسی اس 9

عکس های گلکسی اس 9 همراه با ویدیوی 360 درجه آن منتشر شد!

عکس های گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) همراه با یک ویدیوی 360 درجه و اطلاعات مربوط به ابعاد آن منتشر شد. اما چه چیزی در پرچمدار سامسونگ تغییر کرده است؟

بنا بر عکس های گلکسی اس 9 که اخیرا توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد با نام “OnLeaks” در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، گوشی جدید سامسونگ با نمایشگری 5.65 اینچی و ابعاد 147.6 در 68.7 در 8.4 میلی‌متر تولید خواهد شد. این در حالی‌ست که گلکسی اس 8 با ابعاد 148.9 در 68.1 در 8 میلی‌متر، به نمایشگری 5.8 اینچی تجهیز شده بود. هرچند، گوشه‌های گرد صفحه مشخص کردن اندازه دقیق را کمی سخت می‌کنند.

اگرچه پرچمدار جدید کره‌ای‌ها با اندازه‌ای کوچک‌تر از قبل تولید می‌شود. اما حاشیه‌های بخش پایینی 0.1 میلی‌متر کمتر خواهد بود. البته این موضوع تاثیر چندانی بر نسبت صفحه به پنل جلویی دستگاه ندارد.

با عبور از بخش جلویی، به قاب پشتی می‌رسیم؛ جایی که بر خلاف شایعات متعدد، خبری از دوربین دوگانه نبوده و سازندگان از یک سنسور استفاده کرده‌اند. این موضوع می‌تواند ما را نسبت به تجهیز گلکسی اس 9 پلاس به سیستم دوربین دوگانه مشکوک کند. خوشبختانه، حالا حسگر اثر انگشت نیز زیر دوربین تعبیه شده تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد.

در رابطه با مشخصات فنی، انتظار می‌رود گلکسی S9 همراه با تراشه اسنپدارگون 845 برای بازار آمریکا و اگزینوس 9810 برای بازار سایر کشورها، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. برخی شایعات از وجود نسخه دیگری با 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز خبر دارند که می‌توان آن را گران‌ترین مدل پرچمدار سامسونگ در نظر گرفت.

گفته می‌شود این تلفن های هوشمند در نمایشگاه CES 2018، رونمایی و با فاصله‌ای کوتاه روانه بازار خواهند شد. در ادامه می‌توانید عکس های گلکسی اس 9 را مشاهده کنید.

عکس های گلکسی اس 9

ویدیوی 360 درجه گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. برید خودتون ببینید

  2. دقیقا یه کلیپ دیگه پایینش هست داخل سایت gsmarena که اولی s9 هست تک دوربین دومی s9 پلاس هست که ۲تا دوربین داره حداقل چیزی که میذارید کامل بزارید شما الان فقط s9 تک دوربین با فیلم رو گذاشتید فیلم s9 پلاس که دو تا دوربین داره هم بزارید اقایون این فقط s9 هست s9 پلاس رو ویدیو رو نذاشتن دقیقا ۲تا دوربین داره

    • سلام دوست عزیز
      تصاویر ضمیمه شده مربوط به گلکسی اس 9 هستند
      به زودی تصاویر کامل گلکسی اس 9 پلاس هم منتشر میشه
      ممنون از توجهتون

  3. شما فیلم دوم رو هم بزار که مربوط به. S9 پلاس هست و ۲تا دوربین داره

  4. داخل سایت gsmarena عکس سامسونگ s9 و s9 پلاس رو گذاشته که ۲ تا فیلمه فیلم دومیش s9 پلاس رد دو دودبین داره s9 یه دروبین