بهترین لوازم جانبی آیفون 10

بهترین لوازم جانبی آیفون 10 برای دوست داران اپل آیفون

شارژر، هدفون، کیف همراه، محافظ و حافظه‌ های جانبی از جمله لوازمی هستند که برای تهیه آن‌ها باید دقت زیادی به خرج دهیم. در این مطلب بهترین لوازم جانبی آیفون 10 موجود را معرفی و هر کدام را جداگانه بررسی می کنیم.

آیفون 10 در سه ماهه سوم سال 2017 میلادی توسط شرکت اپل رونمایی شد. این گوشی یکی از قدرتمندترین دستگاه‌ های حال حاضر است و از سخت افزار استثنایی بهره می‌برد. دارا بودن پردازنده هوشمند A11 bionic و همچنین سیستم تشخیص چهره Face ID از بارزترین خصوصیات آیفون 10 است. هر چند که رونمایی از این گوشی موجب شد تا آیفون 8 با افت فروش مواجه شود، اما اپل امیدوار بود تا آیفون 10 با تمام کاستی‌های موجود و عدم توانایی در تامین به موقع سخت افزار این محصول رکوردهای بازار جهانی را بشکند. آیفون 10 یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات اپل است. البته استفاده از متریال‌های قدرتمند و سخت افزار قوی از عوامل بالا رفتن قیمت این گوشی نیز به حساب می‌آید. در هر صورت یک گوشی خوب همیشه نیاز به لوازم جانبی خوب دارد، چرا که باعث می‌شود تا بتوان از گوشی بهتر استفاده کرد. آیفون 10 به دلیل کارایی و وسعت عملیات زیاد می‌تواند لوازم جانبی مختلفی را نیز پشتیبانی کند. از جمله آن می‌توان به  هدفون‌ های بی‌سیم، شارژر بی‌سیم، مبدل شارژ سریع، حافظه جانبی و کیف و محافظ اشاره کرد. حال باید ببینیم که بهترین لوازم جانبی آیفون 10 معرفی شده چه لوازمی است.

بهترین لوازم جانبی آیفون 10

1- جک هدفون جدید برای آیفون 10

در سال 2016 اپل سیستم اتصالات صوتی گوشی‌های خود را تغییر داد و آیفون‌ های  خود را به جک هدفون بی‌سیم مجهز کرد. اما خب راه حل کاربرانی که هنوز از هدفون‌ های سیم دار استفاده می‌کردند چه بود؟

در این بین آداپتور های متفاوتی معرفی شد که Lightning به جک 3.5 میلی‌متر از جمله معروف‌ترین آن‌ها بود. اما این مبدل در و بسایت اپل نیز چندان با استقبال خوبی روبرو نشد و امتیاز متوسط 1.5 از 5 را دریافت کرد.

این مساله به عواملی همچون کیفیت ساخت بدنه، محدودیت پشتیبانی از سوی شرکت سازنده و مهم‌تر از همه کاهش کیفیت صدا بستگی دارد. پس راه حل استفاده از هدفون‌های سیم دار در این گوشی‌ها چیست؟

پیشنهاد ما مبدل داک  FiiO i1 Digital to Audio Converter  است. مبدل خود شرکت اپل نیز از داک داخلی استفاده می‌کند اما به دلیل این که این دستگاه بسیار مورد انتقاد قرارگرفته استفاده از آن پیشنهاد نمی‌شود.

در حقیقت مبدل FiiO i1 چه از لحاظ ساختار داک و چه از لحاظ  کیفیت میکروفن داخلی و کنترل‌ های هوشمند در سطح بالاتری قرار می‌گیرد و یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 است.

 

مبدل Fiio آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

FiiO i1 دارای سیمی بلند است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی میکروفن را در نزدیک دهان خود قرار دهید. البته مشکل جمع کردن این سیم بلند نیز با یک پیچ کنترلی طول کابل حل شده و نیاز نیست که همیشه با این سیم درگیر باشید. اما در هر صورت این دستگاه نیز مشکل همزمان گوش کردن به موسیقی و شارژ را حل نکرده است.

2-هدفون‌ هایی با قابلیت شارژ همزمان گوشی

در مورد این لوازم باید گفت که انتخاب زیاد است و به راحتی می‌توان چندین مورد را برای استفاده بهینه معرفی کرد. در هر صورت این لوازم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ بی‌سیم و با سیم.

The Griffin iTrip Clip به هدفون‌ های با سیم شما این امکان را می‌دهند که بتوانند از طریق بلوتوث به گوشی متصل شوند. این مبدل دارای دکمه‌ هایی برای کنترل گوشی و همچنین میکروفن است.

از امکانات استثنایی آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که با هر بار شارژ 4 الی 5 ساعت بدون توقف می‌توان از آن استفاده کرد و مهم‌تر از آن این که می‌توان درحالی‌که گوشی را شارژ می‌کنید به موسیقی نیز گوش دهید.

استفاده از این محصول بسیار مقرون به صرفه‌تر از تعویض هدفون‌ های با سیم با هدفون‌ های بلوتوث است. این دستگاه توسط Griffin به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

 

مبدل Griffin آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

اگر به دنبال برند گران‌قیمت تری هستید می‌توانید از مبدل Belkin’s RockStar adapter برای آیفون 10 استفاده کنید. این دستگاه دارای برند معتبرتر و همچنین دارای مجوز MFI نیز هست به علاوه این که از دکمه‌ های داخلی آن می‌توان برای کنترل گوشی نیز استفاده کرد.

مبدل belkin آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از سوی دیگر با در نظر نگرفتن برند و با توجه به این که قیمت برای شما مهم باشد می‌توان ATool را معرفی کرد. البته قیمت پایین آن نیز به علت عدم وجود دکمه‌ های کنترلی و همچنین عدم وجود میکروفن داخلی است.

مبدل Atool آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

3-هدفون‌ های بی‌سیم

دنیای امروز تکنولوژی کمبود هدفون‌ های بی‌سیم را شدیداً حس می‌کند. برای انتخاب بین هدفون‌ های بی‌سیم نیز انتخاب‌های چندانی نداریم هر چند که Apple airpods با توجه به ویژگی‌ها و کیفیت صدا یک گزینه بسیار مناسب به حساب می‌آید و این دستگاه نیز یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 به شمار می آید.

 

ایرپاد اپل-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از جمله قابلیت‌های این هدفون می‌توان به کنترل حرکتی، کیف همراه با قابلیت شارژ و 24 ساعت عمر مفید باتری اشاره کرد.

در دسته هدفون‌ های بی‌سیم برای ورزشکاران Jaybird X3s را معرفی می‌کنیم. این هدفون‌ها قابلیت‌ های استثنایی در خود جای داده‌اند که می‌توان به ضد عرق بودن مقاوم در برابر آب و همچنین اتصالات یک دست و غیرقابل‌نفوذ آن اشاره کرد. در این هدفون پورت شارژر میکرو یو اسبی به کار گرفته‌شده که کمی آن را اختصاصی می‌کند اما خب این امر نیز سلیقه‌ای است؛ شاید افرادی باشند که استفاده از این نوع شارژر را می‌پسندند. استفاده از این هدفون نیز برای گوشی آیفون 10 پیشنهاد می‌شود چرا که کار با میکروفن و کنترل این هدفون با آیفون 10 بسیار راحت و بی‌دردسر است.

هدفون jaybird-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

برای افرادی که روی کیفیت صدای هدفون بسیار حساس و دقیق هستند نیز گزینه مناسبی در نظر داریم.  Sony WH1000XM2/B  یکی از هدفون‌ های بی‌سیمی است که می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای نویز صدا را بگیرد و کیفیت عالی را به عنوان خروجی به گوش کاربر برساند. این هدفون بر خلاف دیگر هدفون‌ های موجود که تنها می‌توانند نویز را قطع و وصل کنند، روی هر نوع نویزی کنترل دارد و حتی می‌تواند آن قدر نویز را کم کند که فقط یک صدا به گوش کاربر برسد.

خیلی از برنامه‌ها و کنترل‌ های موجود به تازگی این قابلیت را پیداکرده‌اند که بتوانند نویز صدا را کاملا از بین ببرند. اما هیچ‌کدام از این برنامه‌ها به خوبی هدفون Bose QC 35 IIs عمل نمی‌کند و از آن می توان به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 نام برد.

هدفون سونی-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

4- هدفون‌ هایی با کابل Lightening

فرض را بر این می‌گیریم که شما اصلاً علاقه‌ای به هدفون‌ های بی‌سیم و یا مبدل‌ها ندارید و از استفاده از هدفون‌ هایی با کابل Lightening لذت می‌برید؛ بنابر این پیشنهاد ما به شما استفاده از  iSINE 20 است. البته همان طور که در تصویر می‌بینید این هدفون‌ها نه ظاهر زیاد نرمالی دارند و نه استاندارد اندازه قرارگیری در گوش را رعایت می‌کنند.

این هدفون دارای کابل Cypher اختصاصی است.درون این کابل ما اتصالات Lightning را می‌بینیم که شامل  داک با وضوح صدای 24-bit می‌شود. این کابل قابلیت جداسازی نیز دارد و می‌توان با جدا کردن قسمت Lightning سر آن را به جک 3.5 میلی‌متر متصل کرد.

 

هدفون isin-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

شرکت فیلیپس نیز برای هواداران ، هدفون Fidelio M2L را روانه بازار کرده که شامل داک با وضوح صدای 24-bit و درایو هایی با جنس نئودمیوم می‌شود.

هدفون فیلیپس fidelio-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از سوی دیگر هدفون P9 Signature یکی از گران‌قیمت‌ترین هدفون‌ های موجود در بازار است که برای خرید آن باید کل حساب بانکی خود را خالی کنید!

هدفون p9 signature-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

Beats برعکس دیگر رقبا که به فکر افزایش کیفیت صدای هدفون هستند ، تنها به دنبال تبلیغات و استفاده از افراد مشهور برای نشان دادن محصول خود بوده است. اما این راه درستی برای افزایش کیفیت صدا نیست. در هر حال اپل طی قراردادی توانست مشکلات Beats را در زمینه کیفیت صدا حل و فصل کند.

5-نگرانی از فضای کم آیفون 10

یکی از دلایل این که اکثر خریداران گوشی آیفون 10 نتوانستند نسخه با فضای بیشتر آن را خریداری کنند، کمبود عرضه این محصول بود. حال اگر شما نیز یک آیفون 10 64 گیگابایتی در اختیار دارید و نمی‌دانید با فایل‌ های اضافی چه کار کنید مطمئناً به جای انتقال داده‌ها بین گوشی و سیستم خانگی به فکر استفاده از یک حافظه جانبی خوب خواهید افتاد. SanDisk IXpand مشکل شما را رفع می‌کند.

این حافظه جانبی ، قابلیت گنجایش 256 گیگابایت فایل را در خود دارد و می‌تواند به محض اتصال به گوشی بکاپ‌ های هوشمند از عکس و یا فایل‌ های بزرگ تهیه کند. از قابلیت‌ های دیگر آن می‌توان به اجرای موسیقی به طور مستقیم روی آن و همچنین پورت USB-3 اشاره کرد.

 

SanDisk IXpand-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

دستگاه RavPower FileHub Plus یک نوع همه‌کاره برای گوشی آیفون شما محسوب می‌شود. اگر دور و اطرافتان حافظه و یا فلش درایو زیاد هست و نمی‌توانید آن‌ها را مرتب کنید می‌توانید همهٔ آن‌ها را به این دستگاه متصل کنید. RavPower FileHub Plus نه تنها یک دستگاه برای انتقال فایل و ایستگاه حافظه است بلکه از آن می‌توان به عنوان نقطه دسترسی (access point) وای فای و شارژر نیز استفاده کرد و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی آیفون 10 نام برد.

فایل هاب RavPower-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این دستگاه استفاده از آن به عنوان یک گزینه اشتراک‌گذاری اینترنت‌ هایی است که به وسیله Hot Spot مدیریت می‌شوند. فرض کنید در هتلی اقامت دارید که به شما اطلاعات اکانت داده و تنها می‌توانید با یک دستگاه به این اطلاعات وصل شوید. برای اتصال چند دستگاه با یک نام کاربری می‌توانید ابتدا RavPower را به آن وصل کنید و سپس سیگنال دریافتی را به اشتراک بگذارید. حال استفاده از هر چند دستگاهی که بخواهید ممکن می‌شود.

6- دستگاه‌ هایی برای شارژ سریع

اپل در زمان رونمایی از آیفون 10 ادعا کرد که این گوشی از سیستم شارژ سریع فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که می‌توان در 30 دقیقه این گوشی را از 0 به 50 درصد شارژ رساند. اما اپل در زمان عرضه گوشی آیفون 10 هیچ نوع اتصالی برای این شارژ سریع در جعبه گوشی قرار نداده بود. یعنی این که برای استفاده از شارژ سریع این گوشی باید 74 دلار پرداخت کنید. این 74 دلار شامل یک مبدل USB-C 29 واتی به علاوه یک کابل مبدل USB-C به Lightning خواهد شد. پس در هر صورت خرید این لوازم به صورت جدا مقرون به صرفه نخواهد بود.

پیشنهاد ما استفاده از دستگاه مبدل  Aukey با خروجی 46W و نوع USB-C است. این دستگاه حتی با پورت USB-A نیز کار می‌کند مدل 29 واتی این محصول نیز همزمان با ارائه آیفون 10 به بازار جهانی خواهد رسید.

 

شارژر aukey-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

در کنار این دستگاه می‌توان به دستگاه دیگری به نام UGreen با خروجی 30W اشاره کرد که هم از نظر قیمت از Aukey کمتر است  هم از نظر اندازه از آن کوچک‌تر.

شارژر uGreen-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

با هزینه کردن نصف قیمتی که برای تهیه لوازم خود آیفون 10 گفته شد، می‌توان مبدل USB-C به Lightning محصول Crebri را خریداری کرد که دارای کابل نایلونی است و بر خلاف شارژر های دیگر می‌تواند خروجی 29W را نیز تولید کند.

شارژر crebri-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

7-شارژر های بی‌سیم

بسیاری از کاربران گوشی‌ های آیفون و شرکت اپل از عرضه شدن دیر موقع شارژر بی‌سیم برای این گوشی‌ها نسبت به دیگر رقبا ناراضی بودند. باعرضه سیستم‌عامل iOS 11.2 توان خروجی شارژر بی‌سیم اپل به 7.5 وات رسید. درحالی‌که شارژر بی‌سیم سامسونگ بیشینه توان 15 واتی را با خود یدک می‌کشد. در این بین به شارژر های بی‌سیم که می‌توان برای گوشی آیفون تهیه کرد اشاره می‌کنیم.

اولین شارژری که به چشم می‌خورد، شارژری است که خود اپل به صورت استوک در فروشگاه‌ هایش عرضه می‌کند. این شارژر با نام Belkin Boostup شناخته می‌شود و اندکی گران‌قیمت است.

 

شارژر بیسیم belkin-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

از سوی دیگر RavPower نیز شارژر بی‌سیم عرضه کرده که دارای قابلیت شارژ سریع یا QC 3 است. این دستگاه گوشی‌ هایی را که از استاندارد Qi برای شارژ استفاده می‌کنند نیز می‌تواند شارژ کند و بر خلاف Belkin دارای قیمت پایین تری است و این دستگاه نیز ازجمله بهترین لوازم جانبی آیفون 10 است.

شارژر بیسیم RavPower-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

شرکت RavPower یک نوع شارژر بی‌سیم ایستاده نیز ارائه می‌دهد و البته برای استفاده از آن باید مبدل QC 3 یا QC 2 به صورت جداگانه تهیه کرد.

شارژر بیسیم آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

8-iClothes ، کیف و محافظ برای آیفون 10

با نگاهی عمیق تر به 7 گزینه قبلی به این نتیجه می‌رسیم که برای گوشی‌ های گران‌قیمت و خوش‌ساخت یکی از مواردی که کمتر تهیه می‌شود کیف و یا محافظ گوشی است. اگر شما گوشی آیفون 10 خریداری کرده‌اید، آیا لزومی دارد که آن را درون کیف و یا قاب بفرستید و زیبایی ظاهری آن را نبینید؟ شرکت‌ های سازنده این نوع لوازم نیز برای فروش محصولات خود ایده‌ های جدیدی ارائه کرده‌اند.

شرکت Otter قابی برای آیفون 10 ساخته که به راحتی می‌توان از عدم ضربه دیدن شیشه و بدنه گوشی مطمئن شد. محافظ قسمت جلوی گوشی این کاور به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

 

محافظ آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

 

اگر به دنبال محصول شیک تر با رنگ  لعاب بیشتر هستید ، Presidio Grip  را به شما معرفی می‌کنیم که نه تنها به خوبی از ضربات روی گوشی محافظت می کند بلکه نوع سطح آن به گونه‌ای طراحی‌شده که اثر انگشت و یا لکه را به خود نمی‌گیرد.

محافظ آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

شرکت Belk نیز محصولی به نام Flip Folio Leather Case  دارد که می‌توان از آن به عنوان یک نگه‌دارنده کارت‌ های ضروری نیز استفاده کرد. این کیف حالت تکیه‌گاه برای گوشی نیز دارد که می‌تواند گوشی را در حالت Landscape به صورت ایستاده نگه دارد.

کیف آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

گزینه دیگر برای این که بتوانید هم از گوشی محافظت کنید و هم ظاهر آن دیده شود Spigen Ultra Hybrid است. این محافظ به گونه‌ای ساخته‌شده که در لبه‌ها و گوشه‌ها با سیستم کنترل ضربه توسط هوا کار می‌کند به این تکنولوژی اصطلاحاً Air Cushion نیز گفته می‌شود.

محافظ آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

Maxboost tempered glass protector نیز یک نوع محافظ صفحه آیفون 10 است که به خوبی توانسته شکل منحنی صفحه و لبه‌ های گوشی  را حفظ کند و برای محافظت از صفحه نمایش آیفون 10 پیشنهاد می‌شود.

محافظ صفحه آیفون 10-بهترین لوازم جانبی آیفون 10

همواره در تهیه لوازم جانبی گوشی خود دقت کنید. این که آیا آن لوازم با دستگاه شما سازگار است یا خیر و یا این که آیا خود گوشی آن لوازم را در اختیار دارد یا نه. اپل در این زمینه همواره پیشگام بوده است اما برای آیفون 10 به دلیل عدم تامین به موقع قطعات نتوانست آن طور که باید و شاید لوازم جانبی خوب و مناسب ارائه دهد. البته با کمی دقت می توانید از سایر محصولات برای جایگزینی در لوازم جانبی آیفون 10 استفاده کنید و بهترین لوازم جانبی آیفون 10 را خودتان دستچین کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قیمت هرکدومم که خدا تومنه دبگ

  2. -نگرانی از فضای کم آیفون 10 این مشکلو ندارم چون ۲ تا x با حافظه ۶۴ دارم
    lightning hdmi رو ننوشتین بهترینشونه