قیمت سراتو

احتمال افزایش 10 تا 13 میلیونی قیمت سراتو شرکت سایپا

پس از بسته شدن سایت فروش خودروی کیا سراتو توسط شرکت سایپا، اکنون بحث‌هایی در مورد احتمال افزایش قیمت سراتو به میزان 10 الی 13 میلیون تومان مطرح شده است.

در اقدامی عجیب و ناگهانی، گروه خودروسازی سایپا سایت فروش خودروی سراتو مونتاژی خود را بست. در حالی که چندی پیش شاهد افزایش 5 میلیون تومانی قیمت سراتو مونتاژ سایپا بودیم، حالا و پس از بسته شدن سایت فروش این خوردو، صحبت‌هایی در مورد احتمال افزایش مجدد و 10 میلیون تومانی این سدان اصالتا کره‌ای به گوش می‌رسد.

قیمت سراتو

در روزهایی که بسته شدن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی و زمزمه‌های افزایش تعرفه‌های واردات خودرو به بهانه‌ای برای گران شدن غیر منطقی خودروهای خارجی تبدیل شده، حالا شرکت‌های داخلی نیز از این وضعیت بهره برده و محصولات مونتاژی خود را نیز گران می‌کنند.

مدیر یکی از نمایندگی های سایپا پس از توقف ناگهانی فروش سراتو و بحث احتمال افزایش قیمت این خودرو گفت:

شرکت سایپا سایت فروش سراتو را بسته و در حال حاضر امکان خرید این خودرو وجود ندارد. در ماه گذشته قیمت سراتو حدود 5 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به 104 میلیون رسید. اکنون نیز سایت فروش این خودرو از روز پنجشنبه گذشته بسته شده و صحبت‌هایی مبنی بر افزایش 10 یا 13 میلیون تومانی قیمت این محصول مطرح شده است.

وی در ادامه افزود هنوز میزان دقیق افزایش قیمت سراتو مشخص نشده و نمایندگی‌ها نباید در شرایط فعلی، فروش این خودرو را با قیمت‌های بالا انجام دهند. این مدیر نمایندگی سایپا همچنین تاکید کرد که هر وقت شرکت سایپا بخواهد فروش خودرویی را متوقف کند از قبل اطلاع‌رسانی می‌کند و به نمایندگی‌ها بخشنامه می‌زند اما این بار بسته شدن سایت فروش سراتو بدون صدور هیچ بخشنامه‌ای از سوی سایپا اتفاق افتاده است.

به گفته این مدیر نمایندگی، برخی نمایندگی‌ها از محل خودروی امانی نسبت به فروش سراتو اقدام کرده‌اند و در حالی که خریدار به دنبال طی کردن مراحل بانکی است، سایت فروش بسته شده و امکان تحویل خودرو به آن‌ها وجود ندارد. این مساله مشکلات زیادی را برای نمایندگی‌ها به وجود آورده است. وی در پایان در مورد علت این افزایش قیمت گفت هنوز مشخص نیست چرا قرار است چنین اتفاقی بیفتد ولی به احتمال زیاد به دلیل گران شدن خودروهای وارداتی خواهد بود.

آخرین قیمت سراتو در کارخانه سایپا

آخرین قیمت کارخانه‌ای سراتو دنده دستی معادل 86 میلیون و 400 هزار تومان و سراتو دنده اتوماتیک معادل 104 میلیون و 158 هزار تومان تعیین شده بود و قیمت سراتو 2000 آپشنال نیز به 108 میلیون تومان رسیده است و حالا به نظر می‌رسد که باید منتظر افزایش قیمت 10 تا 13 میلیونی این قیمت‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همینجوری‌ش باری گرانست
    نه گران به جیب مشتری
    گران به حساب مشترا