مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018

مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018 مشخص شد

مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018 مشخص شد. گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس 2018 جزو بهترین میان رده‌های بازار بوده و انتظار داریم به زودی به صورت رسمی معرفی شود.

انتظار می‌رود به زودی شاهد معرفی یک از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ تا به امروز باشیم. محصولات سری A بعد از پرچمداران سامسونگ جزو بهترین گوشی های این غول کره‌ای بوده و هر سال محصولات ارزشمندی از این سری معرفی می‌شود. در سال 2017، گوشی های سری گلکسی A با شعار محصولاتی ارزان برای طرفداران پرچمداران سری S عرضه شدند. پیش‌بینی می‌شود محصولات سال 2018 نیز قدرتمند باشند.

مدتی پیش یک ویدیوی نگاه نزدیک و چند تصویر واقعی از گلکسی ای 8 پلاس 2018 مشاهده کردیم. اکنون به لطف اطلاعات لو رفته جدید در جریان مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018 قرار گرفته‌ایم. بر اساس این اخبار، سامسونگ این گوشی میان‌رده را در سه نسخه مختلف عرضه می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018

سایر مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018

تفاوت این نسخه‌ها در میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی است. دو نسخه دارای 4 گیگابایت رم بوده و به ترتیب 32 گیگابایت و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی دارند. اما نسخه سوم سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس 2018 به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز می‌شود که میزان خارق‌العاده‌ای است! بر اساس روال کلی که تاکنون مشاهده کرده‌ایم، نسخه دارای بیشترین میزان رم مخصوص کشورهای آسیایی همچون چین خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود دو نسخه دیگر بدون محدودیت در تمامی بازارهای سراسر دنیا عرضه شوند.

به عنوان دیگر مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018 باید به نمایشگر فول اچ‌دی از نوع AMOLED دارای اندازه 6 اینچ و  تراشه اگزینوس 7885 دارای تراشه هشت هسته‌ای اشاره کرد. در این چیپست ساخت سامسونگ دو هسته در زمان پردازش‌های سنگین و پیچیده و شش هسته در زمان‌های عادی فعالیت می‌کنند.

مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده آن پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 است. به این ترتیب می‌توان به عنوان نمونه در آن واحد، به دو اسپیکر بلوتوثی وصل شد. باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع از دیگر مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018 است. ظرفیت این مدل در مقایسه با گلکسی ای 7 برترین میان‌رده سال 2017 سامسونگ 100 میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا کرده است.

مشخصات فنی گلکسی A8 پلاس 2018 از این نیز جذاب‌تر می‌شود، چرا که در بخش دوربین شاهد تغییر مهم هستیم. دوربین اصلی همچنان 16 مگاپیکسلی باقی خواهد ماند، در حالی که دوربین سلفی دوگانه بوده و از سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. اگرچه این مدل به صورت پیش‌فرض با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه می‌شود، اما قطعا جزو محصولاتی است که اندروید 8 اوریو را دریافت خواهد کرد.

اطلاعاتی زیادی در مورد گلکسی A8 در دسترس نیست، اما احتمال می‌دهیم این مدل از نظر نمایشگر، ظرفیت باتری، میزان حافظه رم و شاید چند مشخصه فنی دیگر پایین‌تر از مدل پلاس باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم نسخه کوچکتر را نیز معرفی کنه ! چرا که a3 های این سری از تلفنهای هوشمند سامسونگ ، از نظر ابعاد و کارایی ، گزینه عالی است !