آپدیت کلش رویال 2.1.5

آپدیت کلش رویال 2.1.5 با امکانات جدید منتشر شد؛ به روز رسانی کنید (21 آذر 96)

آپدیت کلش رویال 2.1.5 (Clash Royale) منتشر شد. در این به روز رسانی انبوهی از تغییرات و بهینه‌سازی‌ها در کنار گیم‌پلی جدید عرضه شده که در ادامه با لینک مستقیم قابل دانلود است.

ساعاتی قبل آپدیت 2.1.5 کلش رویال منتشر شد که برخی از مشکلات بازی را رفع می‌کند و پنج ویژگی جدید از جمله دو کارت Zappies و Hunter را به بازی اضافه خواهد کرد.

آپدیت کلش رویال 2.1.5

آپدیت کلش رویال 2.1.5 منتشر شد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تیم سوپرسل با این آپدیت به بازی خود اضافه کرده سه صندوق جدید رعد، شانس و پادشاه (Lighting Chest ،Fortune Chest و King’s Chest) است. دیگر تغییر بزرگ این بروزرسانی تغییر لجندری آرنا به آرنا 12 و افزایش جوایز است که احتمالا مورد توجه بسیاری از دوست‌داران کلش رویال قرار خواهد گرفت. همچنین آپدیت کلش رویال 2.1.5 برخی از مشکلات بازی از جمله خارج شدن ناگهانی از بازی به هنگام استفاده از برخی زبان‌ها از جمله فارسی را برطرف خواهد کرد.

در پایین تمامی تغییرات و بهبودهای آپدیت جدید کلش رویال را برای شما قرار داده‌ایم:

  • اضافه شدن Electro Valley؛ در کاپ 3400 آزاد می‌شود
  • تغییر لجندری آرنا به آرنا 12 و افزایش جوایز
  • اضافه شدن دو کارت جدید: Zappies و Hunter
  • اضافه شدن سه صندوق جدید: رعد، شانس و پادشاه (Lighting Chest ،Fortune Chest و King’s Chest)
  • ویژگی‌های جدید + بهینه سازی‌های مختلف و رفع برخی باگ‌ها

شما هم‌اکنون می‌توانید آپدیت کلش رویال 2.1.5 را با حجم تقریبی 100 مگابایت برای دیوایس اندرویدی یا iOS خود از طریق لینک‌های زیر دریافت کنید. تمامی بروزرسانی‌های بعدی این بازی نیز در گجت‌نیوز قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره آپدیت جدید کلش رویال چیست؟ چه تغییرات دیگری مدنظر شما هستند که هنوز در این بازی ایجاد نشده‌اند؟ با کاربران گجت نیوز به تبادل نظر بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دو تا کارت مزخرف اظافه شد