شگفتی های گجتی (قسمت 3)

امروز هم در گجت نیوز با یک قسمت دیگر از مجموعه مطالب شگفتی های گجتی در خدمت شما هستیم. در این قسمت , شما را با یک کتاب خوراکی آشنا می کنیم ! سپس با ساعتی آشنا می شویم که مخصوص افراد ورزشکار ساخته شده و ویژگی هایی را برای این نوع دسته از افراد به همراه دارد . در شماره سه این لیست , یک قلم جادویی را به شما معرفی مکینم و در آخر هم به معرفی یک بطری آب بخصوص می پردازیم . با ما در سری مقالات ” شگفتی های گجتی ” همراه باشید .

1. از کتاب بیاموزید و همان کتاب را بپزید .

ediblecookbook09
این Cookbook ( کتاب پختنی ) ابتکاری , که از خمیر ساخته شده است , به شما طرز پخت لازانیا را آموزش می دهد . می توانید این کتاب را بخوانید , باز کنید , پر از مواد غذایی کنید و سپس آن را بپزید . این کتاب خوراکی از پاستای تازه ساخته شده است و طراحی و ایده ی این کار توسط فردی به نام Korefe می باشد .

2. ورزش کنید و ضربان قلب تان را ببینید .

Garmin (2)
ساعت Garmin Forerunner 110 , ساعتی مخصوص ورزشکاران با GPS و سیستم گرفتن ضربان قلب می باشد . از ویژگی های این ساعت می توان به :
صفحه نمایش LCD یک اینچی , GPS با قابلیت ثبت میزان مسافت طی شده , زمان و سرعت حرکت فرد در حالت trainer ( با بالاترین درجه حساسیت و دقت حتی کنار سازه های بلند و یا زیر درخت ) , 8 ساعت ذخیره ی باطری در حالت trainer و 3 هفته ذخیره آن در حالت Power save , قابلیت آپلود اطلاعات روی وب سایت شرکت سازنده و مقایسه نتایج و در آخر نمایش ضربان قلب روی صفحه نمایش و محاسبه ی میزان کالری مصرفی , اشاره نمود .

3. مداد رنگی ها را بگذارید کنار , از رنگ های واقعی استفاده کنید .

scribblepen02
این قلم به افراد اجازه می دهد تا رنگ های دنیای واقعی را اسکن کنند و از آن رنگ روی کاغذ یا صفحه نمایش های دیجیتالی استفاده کنند . این قلم یا مداد ابتکاری می تواند هر رنگی را بکشد و جایگزین هزار ها مداد شود و ضایعات ناشی از مداد های معمولی را کاهش دهد . قلم با ترکیب رنگ ( شامل رنگ های آبی ( cyan ) , نوعی رنگ قرمز ( magenta ) , زرد ( yellow ) , سفید ( white ) و سیاه ( black ) کاتریج های قابل تعویض خود رنگ اسکن شده را می سازد . این مداد کاربردی می تواند 100,000 رنگ منحصر بفرد را ذخیره کند و با دقت بالایی میلیون ها رنگ را بسازد و به شما این اجازه را می دهد تا رنگی که اسکن کردید را با دیگر دوستان تان به اشتراک بگذارید . این مداد در سال 2009 به صورت یک ایده بود و اکنون به عنوان یک محصول در حال تولید می باشد .

4. بطری آب تخت .

a4bottle07
این بطری آب که بر اساس سایز و اندازه ی کاغذ ها , سایزبندی شده است به گونه ای طراحی شده تا شما بدون دردسر و پر کردن فضای بیش از حد , از آن در کیف , کیف دستی و یا کوله پشتی تان استفاده کنید . بطری آب را در کنار کتاب ها و کامپیوتر تان به راحتی حمل کنید . این بطری که نامش Memobottle است در اندازه های نامه , A4 و A5 موجود می باشد .

منابع : 1 & 2 & 3 & 4

Awesome Gadgets 3

Awesome Gadgets 3

1. Innovative cookbook made out of dough will teach you how to make lasagna. It can be read, opened, filled with delicious ingredients, and cooked. Edible cookbook made out of fresh pasta. Designed by Korefe. 2. 1-inch LCD display GPS-enabled trainer watch accurately records your distance, time and pace. High-sensitivity GPS receiver stays locked on satellites, even near tall buildings or under tree cover Rechargeable battery provides 8 hours life in training mode, 3 weeks in power save mode Upload data to Garmin Connect site to view workout summaries, create goals and more Includes heart rate monitor for heart rate-based calorie computation 3. Scribble pen allows people to scan colors from the real world and instantly reproduce them on regular paper or digital screen.Innovative pen can draw in any color. It replaces thousands of color pens and reduces waste. Use colors scanned from nature and get inspired. The pen matches the color by mixing the ink from ( cyan, magenta, yellow, white, and black ) refillable cartridges. Revolutionary pen can store over 100,000 UNIQUE colors and accurately reproduce millions of colors. We showcased amazing Color Picker Pen Concept in 2009, and now it became a real product. 4. Reusable water bottle shaped like a standard piece of paper was designed to perfectly fit into your favorite bag, handbag, or backpack.Carry water alongside your computer and books. Stay hydrated all day.Memobottle available in Letter, A4, and A5 paper sizes.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهترینش همین سومی بود

  2. دو تای آخر خوب بودن دوتای اول نه