پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017 ؛ میلیونرهای یوتیوبی را بشناسید!

در این لیست با پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017 آشنا می‌شویم. این افراد که با نام میلیونرهای یوتیوب نیز شناخته می‌شوند، ثروت خود را از راهی متفاوت به دست آورده‌اند.

از سال 2005 که یوتیوب آغاز به کار کرد، این شبکه اجتماعی به سکویی برای معرفی نسل بعدی سلبریتی‌های اینترنتی تبدیل شد.

شکی نیست که بزرگ‌ترین ستاره‌های یوتیوب از اسپانسرها و ویدیوهای تبلیغاتی، علاوه بر دست و پا کردن نامی برای خود، کسب درآمد هم می‌کنند.

حتی برخی از این افراد در سرویس‌های بزرگی همچون نت فلیکس و یوتیوب رد نیز حضور پیدا کرده‌اند. اما از میان میلیونرهای یوتیوب، چه کسی بیشترین درآمد را دارد؟

لیست اخیر مجله فوربز از پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017 ، به این سوال پاسخ خواهد داد. لازم به ذکر است ارقام موجود در این لیست، به پیش از پرداخت مالیات مربوط می‌شوند.

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

10. لیلی سینگ (Lilly Singh)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 10.5 میلیون دلار

لیلی سینگ، طرح‌های کمدی، موزیک ویدیو و دیگر رسانه‌ها را تولید و از طریق کانال یوتیوب خود با نام “IISuperwomanII” و 12.7 میلیون فالوور به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، سینگ یک فیلم بلند با نام “Trip to Island Unicorn” را نیز برای سرویس پولی یوتیوب رد تهیه کرده است.

8. مشترک: Ryan ToysReview

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 11 میلیون دلار

رایان نام کودکی شش ساله است که از طریق کانال Ryan ToysReview، با باز کردن اسباب‌بازی‌های جدید و بررسی آنها، به یکی از پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017 تبدیل شده است. این کانال که به صورت خانوادگی کنترل می‌شود، بیش از 10 میلیون فالوور دارد.

8. مشترک: اسماش (Smosh)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 11 میلیون دلار

کانال یوتیوب اسماش که برای اولین بار توسط دو کمدین با نام‌های یان اندرو هکاکس (Ian Hecox) و آنتونی پادیلا (Anthony Padilla) در سال 2005 آغاز به کار کرد، بابت تمسخر و شوخی با بازی‌های ویدیویی و فرهنگ پاپ، شناخته می‌شود.

آنتونی پادیلا در ژوئن 2017، اسماش را ترک کرد تا کانال اختصاصی خود را که حالا بیش از 2 میلیون فالوور دارد، راه‌اندازی کند.

7. جیک پال (Jake Paul) 

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 11.5 میلیون دلار

جیک پال، کار خود در یوتیوب را با کانال قدیمی “Vine” و ساخت کمدی‌های کوتاه همراه با برادر بزرگ‌تر خود، لوگان پال (که در جایگاه چهارم این لیست قرار دارد)، آغاز کرد. هم‌اکنون جیک ویدیوهای کمدی، موسیقی‌های اورجینال و دیگر موارد مرتبط را در کانال شخصی خود که بیش از 12 میلیون فالوور دارد، منتشر می‌کند.

6. فلیکس شلبرگ (Felix Kjellberg)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 12 میلیون دلار

فلیکس شلبرگ (Felix Kjellberg) یکی از مفسران بی‌پروا و پرانرژی بازی‌های رایانه‌ای است که در ویدیوهایش، می‌توان او و واکنش‌هایش را در کادر موجود در گوشه بالایی تصویر مشاهده کرد. حساب کاربری یوتیوب او یعنی پیو دای پای (PewDiePie) بیش از 58 میلیون فالوور دارد.

هرچند، اوایل سال جاری میلادی و به دنبال انتشار گزارشی توسط وال استریت مبنی بر استفاده شلبرگ از پیام‌های ضد یهود در ویدیوهایش، یوتیوب و دیزنی روابط مستقیم تجاری خود با او را قطع کردند.

4. مشترک: مارک فیشباخ (Mark Fischbach)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 12.5 میلیون دلار

مارک فیشباخ که با نام مارکیپلیر (Markiplier) شناخته می‌شود، با سبکی پرانرژی و بیش از 18 میلیون فالوور در زمینه بازی‌های رایانه‌ای فعالیت دارد.

سال گذشته این جوان 28 ساله در گفتگویی با “Variety”، از برنامه‌های جاه‌طلبانه خود برای ورود به موسیقی و بازیگری سخن گفته بود.

4. مشترک: لوگان پال (Logan Paul)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 12.5 میلیون دلار

ستاره قبلی “Vine” و برادر بزرگ‌تر جیک پال، بیش از 14 میلیون فالوور در حساب کاربری شخصی خود در یوتیوب داشته و در زمینه انتشار ویدیو بلاگ و ویدیوهای کمدی فعالیت دارد. لوگان به همراه جیک، در چندین برنامه تلویزیونی مختلف از جمله “Bizaardvark” در شبکه دیزنی نیز فعالیت داشته است.

3. کانال دود پرفکت (Dude Perfect)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 14 میلیون دلار

Dude Perfect نام کانالی از برادران دوقلو، Coby Cotton و Cory Cotton و سه نفر دیگر از بهترین دوستان آنهاست که همگی از بازیکنان بسکتبال سابق دبیرستان هستند. این گروه با ضبط ویدیوهای کمدی و ترفندهای ورزشی، محبوبیت زیادی را در میان کاربران به دست آورده‌اند.

2. ایوان فونگ (Evan Fong)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 15.5 میلیون دلار

VanossGaming (یا Vanoss) نام یوتیوبی ایوان فونگ است. اگرچه اطلاعات چندانی در رابطه با این جوان 25 ساله کانادایی در دست نیست، اما او اغلب به انتشار ویدیوهایی کمدی از خود هنگام انجام بازی‌های رایانه‌ای می‌پرازد. چیزی که سبب تمایز کارهای او با سایر افراد این لیست شده، کیفیت ویرایش کارهای اوست چرا که معمولا چندین ساعت از بازی خود را در قالب یک ویدیوی کوتاه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

1. دنیل میدلتون (Daniel Middleton)

پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017

درآمد: 16.5 میلیون دلار

دنیل میدلتون 26 ساله که با نام “TheDiamondMinecart” نیز شناخته می‌شود، جایگاه اول در لیست پردرآمدترین ستاره های یوتیوب در سال 2017 را در اختیار داشته و به صورت تخصصی روی بازی Minecraft تمرکز کرده است. انتشار روزانه بررسی‌ها و ویدیوهای مختلف را می‌توان یکی از عوامل مهم محبوبیت بالای این یوتیوبر عنوان کرد.

جالب است بدانید او با یکی دیگر از فعالان بازی ماینکرفت، JemPlaysMC ازدواج کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. پرچم دن بالاست فقط جای یکی از اعضای the pals خالیه

  2. این لیست کاملا اشتباهه

    اولن اینکه الان پیودی پای 77 میلیون فالوور داره نه 18 میلیون و درآمدش 50 میلیون دلار هست😐

  3. اشکال نداره منم مثه شما تو کشور اشتباهی به دنیا اومدم

  4. پول باد اورده از طریق جلف بازی

  5. همسن من هست 16.5 میلیون دلار درآمد داره تازه ازدواج هم کرده….