معرفی گوشی هواوی آنر مجیک 2 یا یک گوشی 4 دوربینه جدید

فردا گوشی هواوی آنر مجیک 2 یا یک گوشی 4 دوربینه جدید برند هواوی معرفی می‌شود

هواوی آنر فردا در یک رویداد خبری از یک گوشی هوشمند، احتمالا هواوی آنر مجیک 2 (Huawei Honor Magic 2) یا یک گوشی 4 دوربینه جدید با نام احتمالی آنر 9 لایت پرده برداری خواهد کرد.

کمپانی آنر، زیر مجموعه شرکت هواوی دعوتنامه‌هایی را در ارتباط با یک رویداد خبری به تاریخ فردا 21 آذر ماه برای اصحاب رسانه ارسال کرده است.  این در حالیست که 2 روز پیش یک تیزر تبلیغاتی مربوط به رونمایی از یک محصول 2 روز پیش در صفحه رسمی آنر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بود. درست مثل بسیاری از تیزرهای پیش از رونمایی، آن نیز به طور دقیق به محصول خاصی اشاره نکرده است و تصویری از آن را نیز به همراه ندارد، اما ما حدس‌هایی زده‌ایم که می‌تواند درست از آب درآید.

معرفی گوشی هواوی آنر مجیک 2 یا یک گوشی 4 دوربینه جدید

احتمالا عدد 4 مربوط به 4 طرف خمیده آنر مجیک 2 است

ما بر این باوریم که فردا در رویداد آنر، گوشی هواوی آنر مجیک 2 معرفی خواهد شد. نسل اول آنر مجیک دارای لبه‌هایی خمیده بود که به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک کرده بود. این گوشی از هر چهار طرف در قسمت جلویی خود خمیده است. اگر به تیزر تبلیغاتی منتشر شده نگاه کنید، در آنجا یک عدد 4 بزرگ در پس زمینه نمایان است. البته این عدد 4 ممکن است به خاطر چهار طرف خمیده گوشی نباشد و شاید به محصولی نظیر آنر 9i همراه با چهار دوربین اشاره کند. همچنین این شرکت هفته‌ی گذشته اقدام به کاهش قیمت مدل اصلی آنر مجیک کرده است که می‌تواند نشانه‌هایی از ظهور نسل جدید آن باشد. البته در نظر داشته باشید که این نسل جدید نیز همانند آنر مجیز اصلی به سختی در خارج از چین به فروش خواهد رسید.

آیا عدد 4 به یک گوشی 4 دوربینه اشاره می‌کند؟

اما در آن سمت قضیه همانطور که گفته شد، این محصول می‌تواند یک گوشی چهار دوربینه باشد. ما حدس می‌زنیم اگر اینچنین باشد گوشی مذکور آنر نوت 9 یا آنر 9 لایت باشد. علاوه بر پوستر اول، این شرکت اقدام به انتشار پوستر تبلیغاتی دیگری در ارتباط با رویداد فردای خود کرده است که مربوط به یک بازیگر چینی است. در یک تصویر یک عینک دودی در جلوی چشمان وی قرار گرفته و در دیگر تصویر این عینک به پشت سر او منتقل شده است. این بدان معنا خواهد بود که گوشی جدید هواوی آنر نیز مجهز به دوربین دوگانه پشتی و جلویی است.

هواوی به تازگی یک گوشی 4 دوربینه به نام Honor 9i را در کشور هند، مایمانگ 6 را در چین، نوا 2i‌ را در مالزی و هواوی میت 10 لایت را در سایر بازارهای جهانی معرفی کرده است. در حال حاضر گوشی های آنر 9 لایت همراه با آنر وی 10 معرفی نشده‌اند، اما حدس ما این است که گوشی مذکور آنر 9 لایت یا آنر نوت 9 خواهد بود. متاسفانه با توجه به عملکرد بسیار بد هواوی در زمینه نام گذاری محصولاتش (گاهی یک محصول با 4 اسم مختلف روانه بازارهای مختلف می‌شود)، ما نمی‌توانیم حدس درستی را از نام این دیوایس بزنیم؛ اما آنچه که مسلم است مجهز بودن آن به دو دوربین دوگانه در پشت و جلوی خود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*