دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت ؛ سلفی‌های حرفه‌ای با دو دوربین و فلاش اختصاصی

دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) با برخورداری از لنزهای دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی و فلاش اختصاصی، عکس‌های سلفی متفاوتی را ثبت می‌کند.

تا به حال تلاش کرده‌اید در محیط‌هایی کم‌نور، در روزهای ابری و شب‌ها عکس سلفی بگیرید؟ در عکاسی برای کیفیت مناسب تصاویر به نور کافی نیاز است و در هنگامی که این نور وجود ندارد قابلیت‌های دوربین گوشی هوشمند شماست که باید شما را یاری دهد. به خصوص برای علاقه‌مندان سلفی نباید هیچ محدودیتی وجود داشته باشد چرا که آن‌ها علاقه‌مند به عکس گرفتن در لحظه هستند و لزوما نمی‌توانند منتظر نور کافی برای عکاسی باشند! عکاسی در محیط‌های کاملا تاریک هم که برای علاقه‌مندان به سلفی تقریبا غیر ممکن است. البته هواوی با گوشی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) این مشکل را حل کرده است.

فلاش سلفی هوشمند، پایانی بر مشکلات سلفی در نور کم!

دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت

دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت به یک فلاش حرفه‌ای سلفی یا Smart Toning Flash در بالای مانیتور، کنار لنزهای دوگانه خود مجهز شده است. این فلاش از فیلتری بهره می‌برد که موجب نرم‌تر شدن نور برای عکس های سلفی می‌شود. این فیلتر به این دلیل تعبیه شده چون فاصله فلاش تا سوژه در سلفی بسیار کم است پس در هنگام فلاش زدن، نور شدید موجب بسته شدن چشم سوژه‌ها می‌شود که با این فیلتر و نور ملایم البته مناسبی که از آن‌ها خارج می‌شود محیط نور مناسب دریافت می‌کند و درعین حال همه چیز طبیعی به نظر می‌رسد. با این وجود دیگر با Mate 10 lite هیچ محدودیتی برای گرفتن سلفی در محیط‌های کم نور و حتی کاملا تاریک نیز وجود ندارد.

دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت

دوربین سلفی با لنز دوگانه، استودیو سلفی همراه!

هواوی برای اولین بار در Mate 10 lite از دوربین سلفی با لنز دوگانه بهره جسته که یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک لنز دو مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت ، یک لنز تصویر اصلی ثبت می‌کند و لنز دیگر با سنجش عمق میدان امکان تاکید روی سوژه با محو کردن پس زمینه در حالت بوکه را فراهم می‌آورد. با حالت بوکه و ایجاد تمرکز تصویری روی سوژه اصلی سلفی‌ها بسیار زیباتر خواهند شد. حتی شما در این بخش می‌توانید میزان محو شدن پس زمینه تصویر را در سطوح مختلف تعیین کنید. حالت بوکه با دو دوربین از دقت بالاتری برخوردار شده و کیفیت تصاویر با لنز تشخصی عمق میدان به خصوص در حالت بوکه به خوبی برای دوست‌داران سلفی راضی‌کننده خواهد بود چرا که مرزهای پس زمینه و سوژه‌های اصلی هوشمندانه‌تر و کم خطاتر تشخیص داده می‌شوند.

عکاسی هوشمند با دوربین سلفی هواوی میت 10 لایت

در این گوشی در بخش عکاسی سلفی از نسخه 4.0 حالت Beauty بهره‌گیری شده است که علاوه بر زیباسازی تصاویر حتی می‌تواند جنسیت سوژه‌ها را تشخیص داده و بسته به مرد یا زن بودن سوژه تنظیمات زیباسازی لازم را به آن‌ها تخصیص دهد. به علاوه این امکان زیباسازی در هنگام فیلم‌برداری هم پیش‌بینی شده است. در این گوشی 18 حالت افکت‌های خنده‌دار هم برای سلفی‌های مهیج در نظر گرفته شده است.

اول عکس بگیرید، بعدا فوکوس کنید

با وجود دو دوربین در Mate 10 lite اطلاعات و جزئیات کافی برای هر تصویر در گوشی ذخیره می‌شود به همین دلیل حتی پس از عکاسی هم می‌توانید نقطه فوکوس را تغییر دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام. میت 10 لایت دارم چراغ بالایی ک کنار دوربین چراغ قرمزه چرا همیشه روشنه اصلا خاموش نمیشه مشکلش چیه

  2. سلام خدمت کارشناس محترم گجت نیوز
    من بین میت 10 لایت و میت 9 گیر کردم
    خودم الان میت 8 دارم لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر