طراحی میت 10 لایت

طراحی میت 10 لایت و استفاده از 4 دوربین ؛ مزایای رقابتی گوشی میان رده هواوی

طراحی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) و همچنین استفاده از چهار دوربین، اصلی‌ترین مزایای رقابتی این گوشی میان رده هواوی در بازار گوشی های موبایل است.

هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) اولین گوشی بازار است که از چهار دوربین و یک فلاش سلفی بهره می‌برد، ولی این تنها مزیت این گوشی نیست. هواوی این گوشی را با تنوع رنگی بالا شامل سه رنگ مشکی، طلایی و آبی به بازار عرضه می‌کند. طراحی میت 10 لایت هم با بدنه تمام فلزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

طراحی به خصوص در ارتباط با گوشی‌هایی که از مانیتور بزرگی بهره می‌برند مورد بسیار حیاتی است. در حال حاضر بازار گوشی های هوشمند مملو از گوشی‌های مختلف با اندازه‌ها و امکانات متفاوت است به شکلی که همه کاربران به طور مشخصی می‌توانند برای نیازهای خود مدل مد نظر خود را بیابند ولی از سوی دیگر صفحه نمایش این گوشی‌ها هر سال از سال قبل بزرگ‌تر می‌شود و هم اکنون کار به جایی رسیده که برخی از این صفحه نمایش‌های بزرگ امکان کار با یک دست با گوشی را از کاربران سلب نموده است. هواوی در طراحی میت 10 لایت این نقیصه را برطرف کرده است.

طراحی میت 10 لایتطراحی میت 10 لایت با صفحه نمایش بدون حاشیه

صفحه نمایش FullView در Mate 10 lite به گونه‌ای به شکل بدون حاشیه طراحی و روی پنل اصلی جای‌گذاری شده که لبه‌های آن از چهار گوشه بسیار به لبه‌های بدنه گوشی نزدیک شده‌اند و از حاشیه‌های بسیار اندکی به خصوص در سمت راست و چپ برخوردار هستند. به علاوه مهندسان هواوی رابط کاربری گوشی را به نحوی طراحی کرده‌اند که از همه این سایز می‌توان در هنگام کار با آن در نرم افزارهای مختلف بهره گرفت.

حاشیه بالایی Mate 10 lite در مقایسه با گوشی قبلی خود 31 درصد و حاشیه پایین هم 36 درصد باریک‌تر شده است. این بدان معناست که HUAWEI Mate 10 lite از یک مانیتور 5.9 اینچی در اندازه گوشی معادل یک گوشی با مانیتور 5.5 اینچی بهره می‌برد.

طراحی میت 10 لایت

طراحی حاشیه گوشی‌های جدید به شکل بسیار باریک یا اصلا بدون حاشیه انجام می‌شود که صفحه نمایش بزرگ‌تری روی گوشی با ابعاد کوچک جای بگیرد و این قاعده است که Mate 10 lite هم از آن بهره‌مند شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*