مدل 2018 گلکسی ای 8

مدل 2018 گلکسی ای 8 با دوربین سلفی دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه عرضه می‌شود

دفترچه راهنمای مدل 2018 گلکسی ای 8 (Samsung Galaxy A8 2018) که اخیرا لو رفته است، اطلاعات کامل و جذابی از طراحی گوشی های جدید سامسونگ را فاش می‌کند.

مدل 2018 گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس، محصولات جدید سامسونگ از سری گلکسی A خواهند بود که با نمایشگر بدون حاشیه و سنسور اثر انگشت پشتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. اگرچه طی هفته‌های اخیر، تصاویر این گوشی های هوشمند توسط افراد مختلف افشا شده، اما حالا یکی از منابع آلمانی با انتشار دفترچه راهنمای آن اطلاعات جالبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بر این اساس، سازندگان از صفحه نمایشی کم‌حاشیه و تخت با نسبت 18:9 یا 18.5:9 بهره برده‌اند تا ظاهر گلکسی A8 جدید مشابه پرچمداران سری گلکسی S8 باشد. سامسونگ با قرار دادن حسگر اثر انگشت در کنار دوربین پشتی گلکسی S8 و نوت 8، مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفت. ولی به نظر می‌رسد سازندگان به منظور جبران اشتباه خود، این سنسور را زیر دوربین اصلی تعبیه خواهند کرد.

مدل 2018 گلکسی ای 8

مدل 2018 گلکسی A8 و گلکسی +A8، نخستین گوشی های سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه خواهند بود. در گذشته، برخی شایعات از وجود دو سنسور دوربین در بخش جلویی دستگاه خبر داشتند، اما تاکنون تصویر مشخصی در این رابطه منتشر نشده بود. ولی حالا کره‌ای‌ها با نسل جدید گوشی های میان رده خود، به دنبال رقابتی جدی با سایر سازندگان حوزه موبایل و محصولات مشابه همچون هواوی میت 10 لایت با دوربین سلفی دوگانه هستند.

از موارد قابل توجه دیگر در رابطه با طراحی این اسمارت فون می‌توان به قرارگیری اسپیکر دستگاه در بخش راستی، نبود کلید مخصوص دستیار صوتی بیکسبی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت یو اس بی نوع C و ان اف سی اشاره کرد. به علاوه، قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه بوده و به صورت منحنی تولید خواهد شد تا باز هم زبان طراحی سامسونگ تکرار شود.

متاسفانه اطلاعات چندانی از مشخصات فنی مدل 2018 گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس در دست نیست. با این وجود، انتظار می‌رود این گوشی های هوشمند با تراشه اگزینوس 7885، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و اندروید 7.1.1 نوقا روانه بازار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*