عکس میزو 15 پلاس

عکس میزو 15 پلاس با نمایشگر بدون حاشیه و اسکنر درون صفحه‌ای منتشر شد!

عکس میزو 15 پلاس (Meizu 15 Plus) با نمایشگری بدون حاشیه و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای منتشر شد تا شاهد توسعه تلفن هوشمندی متفاوت توسط چینی‌ها باشیم.

به نظر می‌رسد به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس میزو، مهندسان این شرکت در حال توسعه تلفن هوشمندی ویژه با قابلیت‌های منحصر به فرد بوده و پرچمداران آینده خود را با نام‌های 15 و 15 پلاس معرفی خواهند کرد. اخیرا نیز یکی از افشاگران با انتشار عکس میزو 15 پلاس ، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

گوشی جدید میزو با نمایشگری تمام‌صفحه در حال توسعه بوده و سازندگان، حاشیه‌ها در بخش‌های بالایی و پایینی صفحه را تا حد ممکن کاهش داده‌اند تا شاهد تولید اولین گوشی بدون حاشیه باشیم. با حذف کلید هوم، خبری از انتقال سنسور اثر انگشت به بخش پشتی نبوده و مهندسان آن را در صفحه نمایش اصلی تعبیه کرده‌اند. به علاوه، در بخش پشتی از سیستم دوربین دوگانه عمودی استفاده شده تا ثبت تصاویر با کیفیتی بالا امکان‌پذیر باشد.

عکس میزو 15 پلاس

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چند روز پیش، منابع مختلف تصاویری از پرچمدار آینده میزو را با حاشیه پایینی صفحه و سنسور اثر انگشت پشتی منتشر کرده بودند. در این صورت ممکن است سال آینده، ما با دو مدل متفاوت رو به رو باشیم.

عکس میزو 15 پلاس

تصور می‌کنید میزو می‌تواند پیش از رقبا، محصولی با کمترین حاشیه را عرضه کند؟ گفته می‌شود نسخه 128 گیگاباتی میزو 15 پلاس با 6 گیگابایت رم، با قیمت 2999 یوان (453 دلار) و نسخه 256 گیگاباتی آن با 8 گیگابایت رم با قیمت 3499 یوان (حدود 530 دلار) به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*