نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 ؛ شاسی‌بلندها، کامیون‌ها و ون‌ها (گالری عکس)

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 میزبان بسیاری از خودروهای شاسی بلند، کامیون‌ها و ون‌های جدید سازندگان مختلف بود. در ادامه، مروری بر این اتومبیل ها خواهیم داشت.

پیش از این سفری تصویری به دنیای خودروهای کوپه، محصولات اسپورت و اتومبیل‌های لوکس داشتیم که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 نمایش داده شدند. اما این‌ها تمام محصولات معرفی شده نبوده و مثل همیشه، خودروهای بزرگ و مقاوم باز هم در لس آنجلس درخشیدند. نسل جدید جیپ رانگلر و لوکس‌ترین مدل رنج روور نیز از دیگر ستاره‌های این رویداد بودند.

نسل جدید جیپ رانگلر

به دنبال محبوبیت بسیار بالای چیپ رانگلر طی یک دهه اخیر، همواره توجه بسیاری از طرفداران به نسل جدید این خودرو بوده است. خوشبختانه امسال هم رانگلر جدید یکی از بهترین نمایش‌ها را در لس آنجلس داشت.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

در این خودروی جدید علاوه بر ویژگی‌هایی همچون طراحی ماهرانه و تکامل تدریجی شکل ظاهری، شاهد برخی تغییرات انقلابی همچون مدل پیکاپ و هیبریدی (که البته هیچ‌کدام از آنها در لس آنجلس نمایش داده نشدند) نیز بودیم. در حال حاضر، تمرکز سازندگان بر پیشرانه 4 سیلندر توربو، قابلیت‌های پیشرفته 4×4 و ویژگی‌های متنوع دیگری‌ست که آینده‌ای روشن را برای رانگلر 2018 رقم خواهد زد.

Mopar هم با شخصی‌سازی خودروی جدید جیپ، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این رویداد، کاستوم‌ها و نسخه‌های سفارشی محصولاتی‌ست که توسط شرکت‌های شخص ثالث رونمایی می‌شود. رانگلر 6×6 یکی از جذاب‌ترین آنها بود که K-6 Industries که مقر اصلی آن در لاس وگاس واقع شده، با خود به لس آنجلس آورده بود.

جالب است بدانید K-6 مدعی توسعه اولین اتومبیل آف رود خودران شده که امیدواریم طی روزهای آینده، اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر شود.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

به تصویر کشیدن آینده‌ای بی‌پرواتر توسط تویوتا

اگرچه ما گزارش خود را با نسل جدید جیپ رانگلر آغاز کردیم، ولی ممکن است برخی کاربران بگویند چه اتفاقی برای رقبای دیرینه رانگلر همچون اف جی کروزر و لندروور دیفندر افتاده است.

چندین سال پیش، عرضه اف جی کروزر در آمریکا متوقف شد و اخیرا نیز این خودرو در حالت “Final Edition” در ژاپن قرار گرفته است. در این صورت، صحبتی از جایگزین قطعی برای آن در میان نیست. هرچند، با نگاه به محصولات مفهومی تویوتا که در سال 2017 نمایش داده شدند می‌توان گفت این کمپانی بزرگ برنامه‌هایی جدی برای رقابت با سایر سازندگان دارد.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 میزبان خودروی مفهومی Future Toyota Adventure Concept یا به اختصار “FT-AC” بود؛ کانسپتی جدید که در کنار تی جی کروزر و FT-4X که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد، قرار می‌گیرد. این خودروها نشان می‌دهند که شکل ظاهری نسل جدید شاسی‌بلندهای تویوتا چگونه خواهد بود. جدیدترین کانسپت این شرکت با اندازه‌ای کوچک که احتمالا یادآور خودروهای کراس اوور باشد نیز بیانگر همین ظاهر سخت و متفاوت محصولات آینده تویوتا است.

کانسپت ماجراجویانه تویوتا با ویژگی‌های متفاوت و لوازم عجیب و غریب همچون چراع‌های مه‌شکن و دوربین راننده نیز همراه شده‌اند که در صورت تمایل می‌توان آنها را جدا کرده و روی دوچرخه‌ها و سایر وسایل استفاده کرد. شاید این ابزار بیشتر برای جوانان هزاره سوم که می‌خواهند بعد از رانندگی، اینستاگرام خود را با تصاویر طبعیت به‌روز کنند، کاربردی‌تر باشد.

با توسعه و نمایش این خودروهای مفهومی امیدواریم در آینده نزدیک، تویوتا از توسعه اتومبیل جدید خود خبر داده و آن را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد. هرچند، شاید زبان طراحی قبلی مناسب‌تر از کانسپت‌های نمایش داده شده در سال 2017 باشد.

درخشش دوباره لندروور

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

لندروور با معرفی نسل جدید دیفندر یا پیش‌نمایشی از آن، قصد رقابت با تویوتا و جیپ را ندارد. در عوض این کمپانی بزرگ با تمرکز روی توسعه خودروهای شاسی بلند، رنج روور SVAutobiography 2018 را به عنوان یکی از لوکس‌ترین محصولات خانواده لندروور پیش روی علاقه‌مندان قرار داده است.

در حالی که موتور 557 اسب بخاری (415 کیوواتی) V8 سوپرشارژ و شتاب صفر تا 96.5 کیلومتر بر ساعت (60 مایل بر ساعت) 5.2 ثانیه‌ای جذاب هستند، برجسته‌ترین ویژگی‌های این محصول جدید را باید در درهای عقبی برقی (هنگام بسته شدن) و صندلی‌های بسیار راحت با کلاس VIP و فضای پای 1.2 متر (3.9 فوت) جستجو کرد. به علاوه، سازندگان از سیستم تنظیم 22 جهته، سیستم مشابه ماساژ هات استون، گرم‌کننده و استراحت‌گاه پا، ساعت مخصوص زنیت، یک محفظه یخچال، میزهای الکتریکی و نمایشگرهای 10 اینچی با اتصالات وای فای و 4G نیز بهره برده‌اند تا ما با محصولی تمام‌عیار رو به رو باشیم.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

خودروی جدید لندروور، از بهار سال آینده با قیمت 208 هزار و 895 دلار به فروش خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید مجموعه‌ای از محصولات شرکت‌های مرسدس بنز، لینکلن، پورشه، لکسوس، اینفینیتی، کیا و سازندگان دیگر که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 نمایش داده شد را تماشا کنید.

گالری عکس بهترین اتومبیل‌های بزرگ نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کامیونه تسلارو نزاشده چرا اه