دانلود قسمت 1 فصل دوم گرند تور

دانلود قسمت 1 فصل دوم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت 1 فصل دوم گرند تور (The Grand Tour) با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می از آمازون پخش شد. در این مطلب قسمت اول فصل دوم گرند تور را همراه با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی دانلود کنید.

نسخه 1080p اضافه شد

از آنجایی که کلارکسون و برنامه تخته گاز پیشین خود مدت‌ها در تلویزیون بی بی سی پخش شد، سال گذشته با آغاز به کار برنامه جدید او با نام گرند تور خیلی زود تماشاگران توانستند با آن ارتباط برقرار کنند تا این بار مجری محبوب انگلیسی با دو دوست دیگر خود در یک شبکه دیگر درخشش خود را ادامه دهند. سرانجام انتظارها به پایان رسید و فصل دوم گرند تور، برنامه تلویزیونی آمازون منتشر شد. بنابراین بار دیگر سه مجری محبوب این برنامه یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می بر روی صحنه آمادند تا بزرگ‌ترین و گران قیمت‌ترین شو تلویزیونی اتومبیلرانی جهان آغ,از به کار کند.

البته قرار بود این فصل کمی زودتر آغاز شود، اما تصادف هموند در حین رانندگی با یک خودرو که مخصوص ضبط سری دوم این برنامه بود کار را پیچیده کرد تا کمی این افتتاحیه دیرتر انجام شود. البته هیچ ویدیویی از این تصادف در دست نیست و فیلمبردارها صحنه مذکور را از دست داده‌اند.

دانلود قسمت 1 فصل دوم گرند تور

تصویری از تصادف ریچارد هموند

حال فصل جدید این برنامه تلویزیونی گسترده‌تر از قبل است. آنچه که در قسمت 1 فصل دوم گرند تور می‌بینید،‌ کم اهمیت‌تر از افتتاحیه فصل اول آن نیست. فراز و نشیب‌های سری اول همگی منظم شده‌اند، راننده مسابقه‌ای بی‌نمک که با نام The American از آن نام برده می‌شد دیگر نیست و بخش هفتگی کمدی Celebrity Braincrash است (همانطور که ریچارد هموند گفت «آن نزد همه شما منفور است») به واسطه تقاضای مردم از بین رفته است.

دانلود قسمت 1 فصل دوم گرند تور

بنابراین حالا ما با قسمت 1 فصل دوم گرند تور به یک برنامه کلاسیک مقایسه اتومبیل‌ها بازگشته‌ایم که در آن کلارکسون، هموند و می سه ابرخودرو را در نیوزلند خواهند آزمود. در این برنامه کلارکسون به نمایندگی از گذشته با یک خودرو لامبورگینی Aventador S رانندگی خواهد کرد، جیمز می یک خودرو هیبریدی از شرکت هوندا به نام NSX را آزمایش می‌کند و هموند نیز در این قسمت سوار بر اتومبیل 1.241 اسب بخاری ریماک Concept One خواهد شد. بین رانندگی‌های این سه نفر شوخی‌های طنزگانه همیشگی آن‌ها نیز به چشم می‌خورد. به طور مثال زمانی که آن‌ها از یک سالاد سیب زمینی سفارش داده شده ناراضی هستند، کلارکسون به شوخی اعتراض خود را بیان می‌کند و می‌گوید:‌ “من می‌دانم چه کسانی این غذا را می‌خورند. آیا می‌دانید آن‌ها چه کسانی هستند؟ خانوم‌ها”

دانلود قسمت 1 فصل دوم گرند تور

این قسمت «گذشته،‌ حال یا آینده» نام گرفته است. نکته جالب اینجاست که همون دقیقا سر فیلمبرداری این اپیزود بود که دچار سانحه رانندگی شده بود. مدت زمان این قسمت از شو تلویزیونی گرند تور نیز 1 ساعت و 10 دقیقه است. پیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای قسمت اول فصل دوم گرند تور و دانلود این قسمت از طریق لینک های مستقیم گجت نیوز دعوت می‌کنیم.

تریلر

 

دانلود قسمت 1 فصل دوم گرند تور

دانلود مستقیم کیفیت 720p از گجت نیوز

دانلود مستقیم کیفیت 1080p از گجت نیوز

دانلود زیرنویس فارسی

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. بعضی از دوستان جوری در مورد برنامه حرف میزنن ک انگار از ماشین چیزی حالیشونه یا اصلا چیزی از برنامه میفهمن
    لطفا قبل از اینکه حرفه بی ربطی بزنید برنامرو ببینید
    البته قول میدم هیچی نفهمین چون اصلا ماشین باز نیستین

  2. والا من ک چن روز قبل از آوا دانلود ، دانلودش کردم
    و البته عرض کنم ک کیفیت ۱۰۸۰ و حتی 4k تو اینترنت موجود هست
    با ی جستجوی ساده میتونین پیدا کنین

  3. بعد مدت زیادی اومد اما واقعا این قسمت فقط مسخره بازی مجری ها بود و جزئیات درست حسابی و تست های جالب از 3 مدل گرفته نشد مثلا کلا معلوم نشد ماشین کاملا برقی هموند شتاب 0 تا 100 چقدر داشت که با این فاصله جلو زد و خیلی موارد دیگه.

  4. خیلی ممنون که سری جدید رو گذاشتید واقعا خوشهالم که دوباره این برنامه شروع شده.
    خواهشن نسخه 720 کم حجمشم بزارید اگه اشتباه نکنم x268
    خیلی ممنون

  5. ۳کله پوکه بی ربط و زشت

  6. سلام بعضی از سایت ها 1080 قرار دارند . شما هم قرار بدید لطفا

    با تشکر

  7. خیلی وقت بود منتظر بودیم خسته نباشید

  8. واقعا ممنون♥ ما که 720 دانلود میکنیم ولی لینک 1080 انگار مشکل داره

  9. ای جان بلخره اومد کهههههههههههه
    من واس اولین بار با سیزن اول گرندتور بود که با سایت شما آشنا شدم