بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 به روایت تصویر

در مجموعه بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 که از میان انبوه خودروها انتخاب شده‌اند، جذاب‌ترین و پررنگ‌ترین اتومبیل‌های این رویداد را معرفی خواهیم کرد.

حالا که تنها یک روز به پایان نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس باقی مانده است، سازندگان مختلف از سراسر جهان، محصولات خود را پیش روی علاقه‌مندان قرار داده‌ و دستاوردهای خود در صنعت خودرو را به نمایش گذاشته‌اند.

این رویداد بزرگ، طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف همچون خودروهای الکتریکی 10 هزار دلاری تا ابرخودروهای هیبریدی و سوپر اسپورت‌های مشهور را میزبانی می‌کند. به همین بهانه، در ادامه مروری بر بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 خواهیم داشت.

محصولات بزرگ از کمپانی‌های نه‌چندان مشهور

اگرچه همانند دیگر نمایشگاه‌های خودرو ما باز هم شاهد حضور پررنگ خودروسازان بزرگ بودیم، ولی امسال در لس آنجلس، شرکت‌های کوچکی که کمتر نام آنها را شنیده‌اید بیشتر درخشیدند.

“Aria” یکی از همین سازندگان است که علی رغم شهرت پایین، در طراحی بسیاری از خودروهای بزرگ همچون پورشه 911 سینگر و مدل مفهومی تسلا مدل اس مشارکت داشته و ابرخودروی هیبریدی آن با نام FXE و قدرت 1150 اسب بخار، دیگر محصولات موجود را به چالش می‌کشد.

سالین نیز با خودروی 100 هزار دلاری اسپورت S1، خود را در کانون توجه قرار داد.

بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

در دنیای محصولات الکتریکی، چندین سازنده جدید از خودروهای الکتریکی و سه‌چرخ در حال توسعه خود با قیمت تنها 10 هزار دلار رونمایی کردند. “Sondors” یکی از همین شرکت‌هاست که از سال‌های قبل، آن را با تولید دوچرخه‌ای الکتریکی که هزینه آن از طریق مردم جمع‌آوری شد، می‌شناسیم. هم‌اکنون Sondors در حال توسعه خودرویی با سه چرخ (1+2) بوده و نمونه اولیه آن را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس پیش روی همگان قرار داده است.

ظاهر این محصول جدید به اندازه‌ای زیبا و جذاب هست که بتوان آن را در دسته محصولات اسپورت قرار داد. به علاوه، امکانات داخلی فراوان، آن را به محصولی مقرون به صرفه و البته ارزشمند تبدیل می‌کند.

بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

شاید نمایش خودروهای سه چرخ در یک نمایشگاه اتومبیل کمی عجیب باشد، اما امسال در لس آنجلس اتو شو، چیزی عجیب‌تر از آن وجود داشت. خودروی Redspace REDS توسط تیمی بین‌المللی و رییس قبلی بخش طراحی بی ام و، کریس بنگل (Chris Bangle)، در حال طراحی بوده و بیشتر به یک وسیله خانگی چهار چرخ شباهت دارد تا یک اتومبیل!

سازندگان، این خودرو را سفینه‌ای فضایی می‌دانند که به یک خودرو تبدیل شده است؛ سفینه‌ای که از داخل به بیرون طراحی شده و هدف آن برطرف کردن نیازهای کاربران است.

بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

REDS به شکل ویژه‌ای برای استفاده در مگاشهرهای چین، بهینه شده و از هدر رفتن زمان مردم در ترافیک‌های سنگین شهری جلوگیری می‌کند. در بخش داخلی، کاربران می‌توانند خودرو را بر اساس نیازهای خود تا حد قابل توجهی شخصی‌سازی کنند که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر لمسی دوگانه، صندلی‌های کشویی و چرخشی، درهای کشویی که برای فضاهای تنگ طراحی شده‌اند و موتوری الکتریکی با پشتیبانی از شارژ بی سیم و پنل‌های خورشیدی اشاره کرد.

هم‌اکنون این خودرو در مراحل اولیه تولید بوده و شرکت چینی CHTC Motors، مشغول آماده‌سازی آن برای تولید انبوه و استفاده عمومی است.

کانورتیبل‌های اسپورت که مدت زمان زیادی در انتظار آنها بودیم

در میان تمامی تازه‌واردها و شرکت‌های کوچک، محصولات جدید بی ام و و شورلت از جمله بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 بودند.

بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

نسخه رودستر از خودروی i8، یکی از جذاب‌ترین اتومبیل های اسپورت نمایشگاه لس آنجلس بود که به صورت رسمی توسط بی ام و معرفی شد. این خودروی مفهومی که می‌توان آن را نسخه به‌روزشده نسل قبلی در نظر گرفت، حالا علاوه بر قدرت بالاتر، با یک بار شارژ مسافت بیشتری را طی کرده و ظرف تنها 4.4 ثانیه، به سرعت 60 مایل بر ساعت (96.5 کیلومتر بر ساعت) دست پیدا می‌کند. به گفته سازندگان، سقف این خودرو در سرعت 31 مایل بر ساعت (50 کیلومتر بر ساعت)، ظرف 16 ثانیه جمع می‌شود.

آی 8 رودستر همراه با مدل کوپه به‌روزشده، از بهار سال 2018 روانه بازار می‌شود. قیمت خودروهای جدید بی ام و پیش از عرضه اعلام خواهد شد.

بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

اما آی 8 رودستر تنها خودروی اسپورت این کلاس نبود که در لس آنجلس معرفی شد و شورلت نیز با معرفی محصول جدید خود، توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد.

نسل جدید کوروت ZR1 که ماه گذشته به عنوان قوی‌ترین عضو از این خانواده محبوب رونمایی شده بود، حالا با طراحی جدید و سقف جمع‌شونده از راه رسیده تا شاهد اولین ZR1 کانورتیبل بعد از مدل 1970 باشیم. این ابرخودروی جذاب با بهره‌گیری از موتور 755 اسب بخاری و 6.2 لیتری LT5 V8 مدل کوپه، عنوان قوی‌ترین کوروت را یدک می‌کشد.

محصول جدید شورولت تنها 27 کیلوگرم (60 پوند) از مدل کوپه آن سنگین‌تر بوده و می‌تواند به حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت (200 مایل بر ساعت) دست پیدا کند. خودروی پیش رو، از بهار 2018 با قیمت 123 هزار و 995 دلار (4 هزار دلار گران‌تر از مدل کوپه) به فروش خواهد رسید.

بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

اگرچه ما نامی از دیگر شرکت‌های مطرح به میان نیاوردیم، اما پورشه، مرسدس بنز، آئودی، هوندا، فورد، مزدا و نیسان، از جمله خودروسازان بزرگی بودند که این رویداد بزرگ میزبان آنها بود. در ادامه می‌توانید مجموعه کاملی از بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017 را تماشا کنید.

گالری عکس بهترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدا رو یه مطلب پیدا شد که یه احمقی نتونست ربطش بده به برتری ایفون X.