صفحه نمایش گوشی گلکسی S9

صفحه نمایش گلکسی S9 سامسونگ مجددا دارای نسبت 18.5:9 خواهد بود

صفحه نمایش گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس همانند مدل‌های سال جاری به نسبت ابعاد تصویر 18.5:9 مجهز می‌شود. نمایشگر گلکسی اس 9 سامسونگ از این نظر تغییری نسبت به قبل نخواهد داشت.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده، پرچمداران سری S سامسونگ در سال 2018، نسبت نمایشگر به بدنه فوق‌‌العاده زیادی خواهند داشت. از نظر طراحی بدون حاشیه، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در حال حاضر جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند، پس می‌توان تصور کرد با کاهش حاشیه‌ها نسبت به این دو گوشی موبایل چه شاهکار‌هایی خلق خواهند شد.

با وجود این بهبود، بر اساس شایعات جدید نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با قبل تفاوتی نخواهد داشت. تا چند پیش تصور می‌شد نسبت 18:5:9 در پرچمداران سال 2017، به نسبت 21:9 در پرچمداران آتی تغییر خواهد کرد، اما بر اساس اطلاعاتی که GalaxyClub به تازگی به دست آورده است، نسبت ابعاد تصویر نمایشگر دو مدل آتی سری S تغییر نمی‌کند.

صفحه نمایش گوشی گلکسی S9

ابعاد صفحه نمایش گوشی گلکسی S9 تغییر نمی‌کند

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر واقعا نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به حدود 90 درصد برسد، با دو گوشی دارای نمایشگرهایی بزرگ اما بدنه‌های به نسبت کوچک مواجه خواهیم بود. عدم تغییر نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش، شایعه پیشین درباره استفاده از همان نمایشگرهای قبلی Infinity Display در مدل‌های جدید را تایید می‌کند. حتی اندازه‌های این نمایشگرها نیز تغییر پیدا نکرده و مدل کوچک و بزرگ به ترتیب دارای صفحه نمایش‌هایی 5.8 اینچی و 6.2 اینچی خواهند بود. گفته می‌شود حتی گوشی های میان‌رده سری A در سال 2018 نیز به Infinity Display مجهز می‌شوند

اما بیش از حد فشرده و کامپکت شدن گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس ممکن است به اجبار برای حذف ماژول دوربین دوگانه از آن‌ها ختم شود که خبر خوبی برای کاربران منتظر نیست. با این حال سامسونگ با طراحی منحصربه‌فرد پرچمداران سری S سال جاری نشان داد قادر است در بخش طراحی، سخت‌ترین اعمال را انجام بدهد. امیدواریم ظرافت در طراحی و حفظ نسبت ابعاد صفحه نمایش گوشی گلکسی S9 ، اجباری برای حذف قابلیت‌های مفید از آن ایجاد نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نسبت‌های کمتر/بیشتر از 18:9 جز وسوسۀ فروش، هیچ دلیل منطقی ندارد.