نگاه نزدیک به سامسونگ دکس

جعبه گشایی و نگاه نزدیک به سامسونگ دکس ؛ گوشی خود را تبدیل به کامپیوتری قدرتمند کنید

در این مطلب ویدیویی از جعبه گشایی سامسونگ دکس داک مشاهده کرده و سپس به تماشای نگاه نزدیک به سامسونگ دکس می‌نشینیم. به لطف این ایستگاه پایه می‌توان گوشی خود را تبدیل به کامپیوتری قدرتمند کرد.

سامسونگ پرچمداران سری S و همچنین پرچمدار سری Note سال جاری خود را کاملا متفاوت توسعه داد. آن‌ها دارای ظاهری بسیار خاص و متفاوت از تمامی گوشی های پیشین سامسونگ بوده و به قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی مجهز شده‌اند. یکی از مهمترین قابلیت‌های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 که ورای زیبایی ظاهری، توان پردازشی و کیفیت بالای نمایشگر و دوربین، برای بسیاری از کاربران فوق‌العاده جذاب و به تنهایی فاکتوری برای خرید است، سامسونگ دکس نام دارد.

به لطف این ویژگی می‌توان حین اتصال گوشی موبایل به نمایشگری بزرگتر، رابط کاربری را در حالت نمایش دسکتاپ مشاهده کرد. در ادامه می‌توان ماوس و صفحه کلید را نیز به این مجموعه افزود و از گوشی پرچمدار خود به عنوان یک سیستم کامپیوتری قدرتمند استفاده کرد.

هواوی نیز چنین قابلیتی را همراه با رونمایی از محصولات خانواده Mate 10 معرفی کرد، اما بین نمایش حالت دسکتاپ در پرچمداران سامسونگ و هواوی یک اختلاف بزرگ وجود دارد. در میت 10 و میت 10 پرو به محض اتصال گوشی به نمایشگر خارجی به وسیله یک کابل مبدل می‌توان از آن در حالت دسکتاپ استفاده کرد، در حالی که برای انجام همین کار به وسیله گلکسی اس 8 و 8 پلاس و همچنین گلکسی نوت 8 باید یک داک جداگانه خریداری کرد. قیمت این داک حدود 80 دلار بوده و در ایران به قیمت حدود 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.

با توجه به این ویژگی فوق‌العاده و مشترک در بین هر سه پرچمدار سال 2017 پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، تصمیم گرفتم یک نگاه نزدیک به سامسونگ دکس انداخته و ویدیوی جعبه گشایی آن را تماشا کنیم. این قابلیت به حدی جذاب است تا هر کاربری را به خرید این ایستگاه پایه به قیمت 80 دلار ترغیب کند.

ویدیوی نگاه نزدیک به سامسونگ دکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با وجود Mate 10
    “به محض اتصال گوشی به نمایشگر خارجی به وسیله یک کابل مبدل می‌توان از آن در حالت دسکتاپ استفاده کرد”
    دلیلی برای پرداخت 350 هزار تومانِ اضافی آنهم برای وسیله‌ای که نمیتوان همیشه همراه داشت، وجود ندارد!