هدست واقعیت افزوده اپل

هدست واقعیت افزوده اپل زودتر از آنچه که فکرش را بکنید معرفی می‌شود

شرکت کچر (سازنده فریم‌ها و شاسی‌های آیفون ها و آیپدها) ادعا کرده است که هدست واقعیت افزوده اپل (Apple Glasses) احتمالا سال آینده معرفی خواهد شد.

کچر (Cacher) نام کمپانی است که فریم‌های فلزی و شاسی‌های آیفون ها و آیپدهای اپل را تولید می‌کند. مدیرعامل این شرکت، “Allen Horng” اخیرا ادعا کرده است که سال آینده این شرکت وظیفه‌ی تولید شاسی‌های یک محصول جدید اپل را بر عهده خواهد داشت. برخی تحلیلگران معتقدند که این بیانات نشان می‌دهد کمپانی کچر بخشی از ساخت هدست واقعیت افزوده اپل را بر عهده گرفته است. این دیوایس به اعتقاد برخی تحلیلگران، بزرگ‌تر از آیفون خواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که هدست واقعیت افزوده اپل (با نام Apple Glasses) سال 2020 معرفی خواهد شد. حتی مدیرعامل اپل، تیم کوک نیز چند ماه پیش عنوان کرد که این تکنولوژی در کوپرتینو هنوز به بلوغ کافی برای عرضه‌ی محصولی در آینده‌ای نزدیک نرسیده است. با این حال، مدیرعامل کچر اشاره کرده است در سه ماهه نخست سال 2018 میلادی که به طور سنتی دوران کم کاری برای اپل است، تمرکز بیشتر اپل بر روی تولید این دیوایس جدید است.

سیستم عامل هدست واقعیت افزوده اپل rOS است

Quanta، یک شرکت که وظیفه‌ی اسمبل برخی قطعات را برای اپل دارد، اخیرا مجوزهایی را برای تولید دوربین های واقعیت افزوده اپتیکال که از قطعات شرکت اسرائیلی Lumus استفاده می‌کنند را دریافت کرده است. ماه گذشته در گزارشی عنوان شد که Quanta سازنده‌ی اپل واچ و مک بوک های اپل است و عنوان کرده  یک هدست واقعیت افزوده (که در کارخانجات این شرکت به تولید خواهد رسید)، زودتر از سال 2019 میلادی آماده‌ی ورود به بازار نخواهد شد. در حالی که کوانتا مشخصا در مورد یک محصول اپلی حرف نزده است، اما حداقل ما می‌دانیم که آن یک هدست واقعیت افزوده با شماره مدل T2888 بوده و از یک سیستم عامل جدید به نام rOS یا reality Operation System بهره می‌برد.

بنابراین اینگونه به نظر می‌رسد که اپل احتمالا بین سال 2018 و 2019 میلادی، آماده‌ی پرده برداری از هدست AR خود خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وای چقدر خوشحال شدم