گلکسی اس 4 سامسونگ 2 فروردين معرفي مي شود

رئیس کمپانی کره‌ای سامسونگ فاش نموده که در کنگره جهانی موبایل که ماه آینده برگزار می‌گردد، خبری از ارائه گوشی گلکسی اس 4 نخواهد بود. به نظر می‌رسد که پرچمدار جدید سری گلکسی اس در 22 مارس (2 فروردین) همچون نسخه قبلی طی رویدادی اختصاصی و مجزا معرفی خواهد شد.

یک نشریه کره‌ای شایعه‌ای را مطرح نموده مبنی بر این که 22 مارس امسال (2 فروردین 92) سامسونگ گلکسی اس 4 را در خانه اپل، طی یک رویداد اختصاصی مستقل رونمایی خواهد کرد. معلوم نیست منظور از واژه «خانه اپل» همان ایالات متحده است یا به طور جزئی‌تر این اتفاق در دره سیلیکون رخ خواهد داد!

در حالی که این کمپانی کره‌ای در تبلیغات خود به رونمایی از گلکسی نوت 8 اینچی در نمایشگاه MWC اشاره نموده است، رئیس سامسونگ، جی کی شین فاش نموده که مدل جدید پرچمدار گوشی‌های این کمپانی در این رویداد معرفی نخواهد شد.
سال گذشته سامسونگ تصمیم گرفت که مانند اپل معرفی مدل جدید سری گلکسی اس را طی رویدادی اختصاصی و به صورت جداگانه صورت دهد تا بتواند توجه و تمرکز عموم را آن طور که درخور مهم‌ترین محصول خود است، جلب نماید.

همه ما انتظار داریم که گوشی جدید مجهز به یک نمایشگر فول اچ‌دی AMOLED، یک پردازنده Cortex-A15 و بسیاری امکانات جالب دیگر که سامسونگ در ارائه آنها استاد است، باشد. با خبر جدیدی که منتشر شده می‌توانیم مطمئن باشیم که این دستگاه را فعلا در ماه آینده مشاهده نخواهیم کرد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*