ال جی تلفن Optimus G Pro را رسما معرفي کرد

طی روزهای اخیر شایعات مختلفی در رابطه با نسخه قوی‌تر اپتیمس G ال جی به گوش می‌رسید و حالا شبکه مخابراتی NTT DoCoMo آن را رسما برای بازار ژاپن معرفی نموده است. ال جی نمایشگر اپتیمس جی را به 5 اینچ 1080p ارتقاء داده و به پردازنده آن نیز قوت بخشیده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند Optimus G Pro به پردازنده قوی‌تر 1.7 گیگاهرتزی 4 هسته‌ای از نوع Snapdragon S4 Pro و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. ال جی سیستم‌عامل اپتیمس جی را نیز به اندروید 4.2 بروز کرده است.

دیگر مشخصات فنی Optimus G Pro با نسخه قبلی یعنی Optimus G تفاوتی ندارد. G Pro مجهز به 32 گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی، دوربین 13 مگاپیکسل، حافظه رم 2 گیگابایت و اسلات میکرو SD است. این تلفن از شبکه مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند و به زودی در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.
مشخصات فنی Optimus G Pro

    صفحه نمایش 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD یا 1080p
    باتری 3000 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع و کوتاه مدت
    امکان اجرای همزمان دو نرم افزار مانند یادداشت برداری در کنار وب گردی
    پردازنده 4 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتز از نوع Snapragon S4 Pro
    قابلیت عکس برداری در زمان فیلم برداری بدون توقف فیلم برداری
    امکان بزرگنمایی دیجیتال در هنگام فیلم برداری به همراه تفکیک صدا و تمرکز برروی صدای شیء که بزرگنمایی برروی آن انجام شده است.
    لمینیت شدن سنسورهای لمسی روی شیشه به منظور افزایش پاسخگویی نمایشگر
    ضخامت تلفن 10 میلی متر

ال جی هنوز به صورت رسمی این تلفن را معرفی ننموده و تنها شریک مخابراتی ژاپنی این شرکت آن را معرفی کرده است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول در دیگر نقاط جهان نیز اعلام نشده است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*