آیفون ایکس در برابر گوشی های سامسونگ

دوربین آیفون ایکس عالی اما به طور کلی امتیاز گوشی پایین‌تر از گلکسی اس 8 است

با توجه به آزمایش‌های سایت Consumer Reports، آیفون ایکس از دوربین عالی برخوردار است، اما بدنه‌ی شکننده‌ی آن باعث شده تا گلکسی اس 8 و نوت 8 سامسونگ به طور کلی امتیاز بیشتری را کسب کنند.

وب‌سایت معتبر Consumer Reports آزمایش‌ها بر روی آیفون X را به سرانجام رسانده و نتایج حاصل شده را بر روی خروجی سایت خود قرار داده است. این گوشی به بهترین دوربین (هم برای عکس و هم ویدیو) که تا به امروز در آزمون‌های این وب‌سایت شرکت کرده مجهز است. صفحه نمایش این گوشی موفق شده امتیاز بالایی را به دست آورد و فیس آی دی نیز گزینه‌ی ایده آلی برای کاربران است. عدم وجود یک کلید هوم تنها مدت زمان کمی می‌خواهد تا شما به آن عادت کنید.

آیفون ایکس در برابر گوشی های سامسونگ

شکنندگی بالای آیفون ایکس

اما این گوشی کاملا شکننده است. از سه واحد تست شده آیفون ایکس، دو صفحه نمایش آن پس از 50 بار چرخش در دستگاه هم‌زن شکست خورده است که هزینه تعمیر آن 280 دلار برآورد می‌شود. قاب پشتی سومین مورد نیز شکسته است. اما در مقابل این آزمون، آیفون ایکس از تست سقوط سربلند بیرون آمده است؛ در این آزمون، گروه مذکور آیفون ویژه اپل را از ارتفاع 1.5 متری به سمت زمین رها کرده‌اند. البته گلکسی اس 8 تمام شیشه‌ای سامسونگ نیز نتیجه‌ی خیلی بهتری را به دست نیاورده است.

آیفون ایکس در برابر گوشی های سامسونگ

عمر باتری نیز ثابت کرده که بهتر بوده است. در آزمون‌های این گروه، آیفون ایکس 19.5 ساعت شارژ را به همراه داشته است و این درحالیست که آیفون 8 پلاس عمر باتری 21 ساعته را به نام خود ثبت کرده است. دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ نیز هر کدام عمر باتری 26 ساعته را با هر بار شارژ ثبت کرده‌اند. با تمام این تفاسیر عمر باتری آیفون ایکس بهتر از 38 گوشی دیگر توصیه شده توسط Consumer Reports بوده است.

شیشه آیفون ایکس در آزمون‌های این گروه واقعا شکننده نشان داده است. این نخستین باری نیست که یک آزمایش نشان می‌دهد چقدر می‌تواند تمامی شیشه آیفون ایکس بشکند و یا نمایشگر آن صدمه ببیند. بنابراین باید به طور کلی امتیاز پایین‌تری برای این گوشی نسبت به دو گوشی گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس یا گلکسی نوت 8 سامسونگ بدهیم.

اگر شما مشکلی با قیمت 1000 دلاری ندارید، آیفون ایکس ارائه کننده یک دوربین قدرتمند و نشانه‌هایی از آینده طراحی اپل است. اما اگر می‌خواهید پول خود را بیشتر ذخیره کنید یا محصول دیگر اپلی را خریداری کنید، آیفون 8 (یا حتی آیفون 7) هم گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لطفا تو بیان سرتیتر اخبارتون دقت کنید ادم در وهله اول فک میکنه منظورتون کارایی و دقت عکاسیشه شما بایستی مثلا امتیاز مقاومتی رو سر تیتر میزاشتید

  2. اخباره نیمه فیک
    خوبه از نظر دوربین خیاله ان رویدیارو راحت کرد ولی