اپلیکیشن Search گوگل

گوگل 3 قابلیت اپلیکیشن Search را برای پاسخگویی سریع‌تر و آسان‌تر بهبود بخشید

گوگل با بهبود اپلیکیشن Search خود اینک کار را برای کاربران آسوده‌تر کرده تا پاسخگویی به نیاز‌های آن‌ها آسوده‌تر، هوشمندانه‌تر و سریع‌تر انجام شود.

کمپانی گوگل با کار بر روی سه قابلیت اپلیکیشن Search خود باعث شده آن آسوده‌تر در مورد مباحثی که شما قصد دارید در مورد آن‌ها جستجو کنید، بیشتر مطلع باشد. به طور مثال زمانی که از گوگل می‌خواهید در مورد یک موضوع خیلی خاص جستجو کند، نتایج را گاهی اوقات به صورت ویژه برای شما به نمایش درمیاورد. با استفاده از الگوریتم‌ها، این‌ها پاسخ‌های سریع و مرتبط با پرسش‌های شما خواهند بود که می‌خواهید بر روی اینترنت به دنبالشان بگردید.

چه چیزهایی در اپلیکیشن Search گوگل بهبود یافته؟

گوگل تصاویر و جستجوهای مرتبط بیشتری را همراه با سرچ شما به سیستم اپلیکیشن Search اضافه کرده است. به طور مثال شما در مورد یک بچه میمون خاص جستجو کرده‌اید، حالا با بهبود قابلیت “Featured Snipped” شما تصاویری را همراه با لینک‌های توصیه شده مرتبط مشاهده خواهید کرد.

اپلیکیشن Search گوگل

گوگل همچنین پنل‌های دانش (Knowledge Panels) را در اپلیکیشن Search بهبود بخشیده تا محتوای مرتبط‌تری را به نمایش بگذارند. به طور مثال در این اپلیکیشن، عبارت اسکی کردن (Skiing) را جستجو کنید. شما حالا لینک‌هایی را مرتبط با ورزش‌هایی نظیر اسنوبورد و اسکی در قسمت راست اپلیکیشن Search گوگل می‌توانید ببینید.

در انتها گوگل اپلیکیشن Search را به نوعی بهبود بخشیده است تا زمانی که شما یک سوال در مورد دو تاپیک مرتبط را از آن می‌پرسید، لینک‌های پیشنهاد شده‌ای را در قسمت بالایی صفحه نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد. به طور مثال به دنبال اطلاعاتی در زمینه جام جهانی فوتبال در گوگل بگردید، اگر به دنبال یک بازیکن نظیر نیمار و مسی بگردید، اسامی بازیکنان دیگری نظیر رونالدو و سوارز را نیز در بالای صفحه جستجو مشاهده خواهید کرد. سپس در همان جستجو، شما می‌توانید به جستجو در بین ستارگان فوتبال جهان ادامه دهید. تمامی این فرایند در همان صفحه جستجو انجام می شود.

در حالی که پاسخ دقیق به سوالات شما هنوز هم برای گوگل مهم است، ارائه این اطلاعات به شما چیزی است که غول جستجوی جهان همواره در حال کار بر روی آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*